10. maj 2010

IGRA OBLIK

Da sem si do konca dala duška pri šivanju večnamembnic, sem preizkusila vse mogoče oblike in velikosti ki so mi padle na pamet, sedaj pa me počasi že prsti srbijo po rezanju in lepljenju papirja.

Tole je torej še zadnja serija večnamembnic:

1. Dve denarnički ( za kar veliko tolarčkov)


2. Buča - kar precej gre vanjo


3. Dve skodelici. Bolj umirjena za čajček in živahna s ptičkom za kakav.


4. In še en lonček kuhaj


5. In seveda še ena torbica za vse kar deklica potrebuje na svojih potepih

7 komentarjev:

  1. Pa ti se hecaš, pri tebi človek dobi kar slabo ves, če premalo naredi ;)
    Super stvari si naredila in ogromno. Res lahko napolniš cel štant.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ful luštno kar vse po vrsti. Bi težko izbrala eno med vsemi barvitimi mini in malo manj mini torbicami. Prav rada pridem k tebi na obisk :) Polepša še tako oblačen dan.

    OdgovoriIzbriši
  3. oh, these bags are adorable!
    I've had a lovely time looking at your blog - thank you for sharing.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je, ti pa tako šibaš s temi torbicami, da jaz komaj uspem vse videt. Pa ne samo to, vse so tako krasne, da jih moram 2x pogledati.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno, šareno, veselo, drugačije...nemam riječi, jako mi se sviđaju vaši radovi, blog, sve!!!
    Hvala na posjeti mog bloga i veeliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  6. :) super so! Radoživo pisane :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudoviti pisano! Prava popestritev za današnji dan.

    OdgovoriIzbriši