21. jul. 2011

TUNIKA

Moja definicija tunike je "Udobna, padajoča, zračna, prilegajoča se na ravno pravih mestih, oblika črke A,.. pa majceno odštekana.. ne zelo, samo majceno☺". 

S tem v glavi sem se veselo spravila na nekaj izletov po trgovinah, saj sem s tem kosom oblačila želela popolniti svojo in garderobi mojih punčk. Si lahko mislite, da tega pri nas ni?! Pod otroške tunike se v trgovinah prištevajo vse oblekice (z vsemi mogočimi volančki in brez) in majice, ki so malce daljše in ozke oziroma brez oblike. Tudi za velike punce je izbira borna. No veliko je takšnih, ki so se totalno povaljale v raznoraznih drobnih  rožicah ali grozljivo velikih cvetovih (kar pač ni moj stil) in v vseh sem izgledala, kot da sem zopet v petem mesecu nosečnosti... Pod črto - neuspešno.


Potem pa sem malce pogledala po zalogah blaga doma in prešla k dejanjem.


Poskočni mladenič Pfaff je naredil prostor malce starejši in izkušeni gospodični Elni. Škarje so krojile in rezale, možgančki kombinirali, Elna pa zašila. Nastala je  poletna kolekcija tunik in še kakšnega krilca vmes,  za male in velike punce.


Dolgo že nisem poslušala zvoka Elne in držala v rokah elastičnega materiala. Prav uživala sem. Punci pa sta tudi veseli novih unikatnih oblačilc.

Takole lepo tuniko (odštekano in v obliki črke V) pa mi je pokazal lepotec v Ljubljanskem ZOO-ju.
Lepo se imejte in uživajte v poletju.

20 komentarjev:

  1. Joj, mislim, da tudi jaz potrebujem kakšno gospodično Elno, če zna toliko tako hudo dobrih stvari naredit. Vau. Fascinirana sem nad količino, barve so pa itak zakon!

    OdgovoriIzbriši
  2. Točno taka je tudi moja definicija tunike. A ni hecno, da trgovci očitno ne vedo, kaj je to. Tvoje kreacije so uauuuuu. Krasne. Proizvodnja pa neverjetna. Moj globoki priklon tvojemu delu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite tunike! Pisane, barvite, kapo dol!

    OdgovoriIzbriši
  4. ... i sve si to napravila, vjerojatno, u pola sata :) Nevjerojatna si! Tunike su prelijepe!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jest bi tud mela tako tuniko...krasne so!

    OdgovoriIzbriši
  6. Evo, to so prave tunike. Kaj, ko bi odprla svojo firmo in jih šivala. Po zgornjih komentarjih sodeč, bi jih zlahka prodala. Seveda bi se še sama pridružila in si privoščila eno takšno malce odštekano tuniko. Super so!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kaj naj rečem drugega kot čudovito! Naredila si jih polno, kot da boš založila kakšno trgovino. Všeč mi je fotka na kateri mlajša hči drži dva obešalnika, kot v trgovini, samo s to razliko, da se ne rabi odločit za eno ali drugo. Lušno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaaa, takole tuniko bi pa tudi jaz rada našla v omari ♥ ♥ No, pa tudi oblekla bi jo z veseljem. Še dobro, da znaš šivat. Je pa super, da so otroci hvaležni uporabniki doma zašitega. Sploh pa, kako ne bi bili, če tunike takole zgledajo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovite tunike so nastale! Vesele, pisane, razigrane. Imam pa tudi jaz doma gospo Elno, ki je malce v letih, a zanesljiva prijateljica s prekrasnim zvokom :)

    OdgovoriIzbriši
  10. ej, hej, jaz tudi, jaz bi tudi imela takšno krasoto - takšno, ki je v trgovini ni možno kupiti in je izvirna, unikatna, nosljiva in gledljiva. Čestitam, krasna proizvodnja!

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako so dobre, lepe in pisane. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako so krasne. Tako lepo si skombinirala barve. Srečni punci, ko imata tako sposobno mamo.

    OdgovoriIzbriši
  13. oooo kako lepe tunike. Tudi jaz imam Elno. Misliš, da moja zna tudi take hude tunike delat? ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Čisto vse te tunike bi jaz imela in jih osebno prav z veseljem nosila. Kakor bi se zjutraj zbudila, takšno bi pač oblekla.... bolj pisano, manj pisano, očisto odvisno od razpoloženja....

    OdgovoriIzbriši
  15. Vidim, da smo vse čisto navdušene nad tvojimi tunikami. Tudi jaz sem fascinirana nad količino kot tudi nad izbiro barv in vzorcev. Odlično opravljeno delo, prekrasne so.

    OdgovoriIzbriši
  16. Tunike su prekrasne i lijepih kombinacija boja. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  17. Kooooooooool'k velik in koooooooooool'k cart!
    Naslednjič se namesto, da se spravim v nabavo, javim na mail.
    Čarobno!

    OdgovoriIzbriši
  18. Vau tole pa ni kar tako, toliko tunik na kupu in povrhu še vse fantastično izgledajo :-))

    OdgovoriIzbriši