12. sep. 2015

Unikatno

Kar nekako v grdo navado mi je prišlo da kar ne najdem časa za tale moj blogec, pa je tako luštno malo pokukati in prebrati, ampak pisanje mi pa ne gre. Kar ni in ni časa, ali pa morda volje No pa saj so tudi takšna strnjena oglašanje nekaj vredna.
Še vedno pridno ustvarjam, v glavnem se posvečam torbicam in torbičkam, dreskom, otroškim oblačilcem in unikatnim kreacijam. Bodo fotografije več povedale.
Lepo bodite!










7 komentarjev:

  1. Andreja, tvoja ustvarjalnica je resnično mavrična, tako raznolika in hudo zanimiva. Ko pa vidim, kaj vse imaš doma (tvoji mali zlati muzi, živali) pa verjamem, da ti idej in energije ne zmanjka. Želim ti še uspešno ustvarjanje in kljub temu, da ne maraš pisanja, nam le še kaj pokaži. En lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja, rolam gor in dol ter občudujem vse, kar si naredila. Mavrično, pisano, uporabno, svetovno ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasni so tile tvoji izdelki, res mavrični!

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko čudovitih izdelkov si ustvarila, sem kar scrollala gor in dol. Res čudoviti in definitivno unikatni.

    OdgovoriIzbriši
  5. Waw, koliko lepih šivarij!!! Vse po vrsti je čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo je nesto najlepse sto sam videla na vasem sajtu.Da li postoji mogucnost prodaje u Srbiji.mnogo sam yainteresovana.Htela bih pre svega kupiti tasnu,ako prodaja funkcionise onda bih i ostalo a i moje prijatrljice.Molim vas posalji te mi vas fejs profil ili viber.Hvala

    OdgovoriIzbriši