23. jun. 2010

Mini večnamembnica in nekaj utrinkov


Prišila sem še gumbek in mini večnamembnica je končana. Kaj gre vanjo? Telefon in še kakšna šminkica poleg, lahko jabolko, lahko tolarčki,lahko.... 
Ne vem sicer če sem popolnoma zadovoljna z njo?! Se mi zdi da sem kar malce otopela. Sem si pa uspela v tem času iz naslanjača nabaviti kar nekaj krojev za torbičke in tudi nekaj luštnih kosov blaga. Voljo imam, ideje tudi, željo tudi,.. samo še čas pride in pokažem kaj novega. Sedaj pa še minica v sliki:






Na splošno pa je moje ustvarjanje trenutno na nuli, če seveda ne štejem otroškega risanja, packanja, sestavljanja raznih kock, risanja na kamenčke,.. Bili smo namreč na kratkem dopustu in prvič v zadnjih sedmih letih sem doma pozabila moj "kufer" z vsemi nujno potrebnimi pripomočki za ustvarjanje. Pa veste kaj, sploh mi ni nič manjkalo. Moj čas je bil tako v celoti namenjen mojima pikicama.. ki sta neznansko uživali in vsi že komaj čakamo na novi dopust. Prvič smo bili na Rabu in bilo je kar všečno. Malce sem sicer pogrešala kristalno čisto globoko vodo ampak tudi nizka "mlakužica" je bila za naše otročke pravi raj. In ja, obiskali smo tudi "Rajsko plažo".





Postavitev štantkov na sredi prečudovitega trga je prijetna sprememba.





Razne jadrnice, čolnički, barčice so kar pogosti obiskovalci, toda so kar disciplinirani in lepo ločeni od plavalnih površin



Še dve tipično obmorski




In opomin za naslednji dopust : "Mami potrebujem sončna očala"


4 komentarji:

  1. Torbica je čudovita kot vedno in upam, da si si nabrala novih ustvarjalnih moči :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, ni slabo včasih kaj pozabiti in se odklopiti, tudi od ustvarjanja. Prav fletno torbico si naredila in krasne fotografije, sploh tist z galebom mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna miniaturca, prav gotovo bo prav prišla.
    Uhh... Rab in Rajska plaža.. je že več kot 10 let, kar sem bila tam. Za malčke se mi zdi super.

    OdgovoriIzbriši
  4. Večnamembnica - zelo mi je všeč tale izraz :-) Luštna je pa itak.

    Si mi pa s temi fotkami naredila prav skomine na morje. Rab - pred davnimi leti, app. prav v centru s krasno teraso, koga je brigala primerna plaža ... letošnji morski dopust pa je tudi še daleč.

    OdgovoriIzbriši