10. jun. 2010

SLOVO OD VRTCA


Včeraj je bil en tak lep ampak žalosten dan. Naša Tija se je poslovila od vrtca. Vsako leto smo se poslavljali od "šolarjev" ki so zapuščali heterogeno skupinico v vrtcu, ampak letos, ko je bila med njimi moja princeska je bilo seveda vse skupaj še bolj čustveno. Vsi se seveda zavedamo, da se na ta način zopet poslavljamo od enega poglavja odraščanja in prehajamo v novo malce manj brezskrbno fazo. Ampak kakorkoli že, tako je prav in bilo je res lepo.

V ta namen smo seveda obdarili vzgojiteljici. Po dolgem času sem se zopet lotila papirja. Na žalost v zadnjem trenutku tako, da sem delala do treh ponoči in morda izdelek zaradi pomanjkanja časa ni bil ravno to  kar sem si namislila, je pa dosegel svoj namen.

Otročki so narisali vsak svojo risbico in poleg napisali zakaj ju imajo radi. Poleg vsake sem nalepila fotografijo otročka in vse skupaj povezala v knjigico.



Takole izgleda platnica. Sovica je na njej zato, ker se Tijina skupinica imenuje SOVICE


Takole pa so strani znotraj

Dodatno za darilci sem dala prijateljici Maji Jerman (na žalost ni na blogu, da bi lahko linkala, najdete pa jo na facebooku - ima zelo lepe usnjene stvari) izdelati še unikatni res čisto posebni denarnici, v katerih je gravura z njunima imenoma in sovico. Dodan je še poseben usnjen žepek z vgraviranimi imeni otrok v katerega sem dodala kolaž potretov vseh otrok.





Tudi za naše "šolarje" sta se vgojiteljici prečudovito potrudili. Vsakemu sta izdelali "diplomantski" klobuček. Za diplomo je vsak dobil svoj na roke narisani avtoportret, lepo dekoriran v steklen okvir z mašnico in ročno glineno narejeno sovico v spomin. Šmr, šmrk,.. kako rastejo naši otroci. Še naša diplomantka:


5 komentarjev:

  1. Prekrasni radovi i preslatka curica!
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo darilo za zaključek vrtca. Knjigica je po mojem res krasen spomin, zagotovo boljše kot kakšni praholovilci :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke mali diplomantki :-) In darilo je prekrasno. Odlična ideja s to denarnico in zelo lepi sta obe. Pa tudi tvoj albumček je krasen.

    OdgovoriIzbriši