20. jun. 2011

Unikatna torbica

Zadnje čase imam kar nekaj vprašanj okoli mojih torbic. Šivanje je moj užitek in moj hobi. Z veseljem torbico zašijem za koga, ki mu je všeč moj stil. Težko zašijem nekaj, kar mi ne gre skupaj ne barvno ne stilsko. Sem pač tip človeka ki šiva "z očmi". Veliko lažje mi je seveda, če človeka, ki  mu kaj izdelujem, vsaj enkrat vidim, ker tako lažje presodim kaj bo sedlo nanj.
Zato jaz vsaki moji torbici z mirno vestjo rečem "Unikatna torbica" - ker je samo ena taka in neponovljiva. Stil pa ostaja isti. Ne oponašam, ampak šivam po instinktu. Zato imam tudi kroj samo za eno ali dve, vse ostalo pa delam po navdihu oz. ukrojim sama. Z veseljem povem, kje kupujem blago, kje kupujem ostale dele za torbico in pomagam komurkoli, ki se name obrne s prošnjo po nasvetu... V zameno pričakujem od vas, ki prav tako uživate pri šivanju samo eno malenkost- bodite SVOJ UNIKAT.


Sedaj pa k vikendu, v katerem so luč ugledale štiri torbičke. Dve poštarci, ena čisto na novo skrojena dvostranska potepinka in pomladna boršika. Vse so unikat☺

Tija pa je ob brnenju moje mašince sodelovala z risanjem. Hm, naslednjič ji bom podtaknila blago, da dobim nov vzorec ☺

Lepo se imejte, bodite ustvarjalne in ostanite unikatne.

20 komentarjev:

  1. V enem vikendu štiri torbe??! A ti sploh kdaj spiš? Dobra si! Od torb mi je zadnja definitivno najbolj všeč - nisem najbolj za črno barvo. To ne pomeni, da ostale niso lepe, just not my tipe.
    Tudi jaz prisegam na unikat ;) in tudi, če bi imela povpraševanje po 10 enakih torbah, drobižnicah itd., jih ne bi naredila. Prav tako nimam nobenega kroja za svoje torbe, sproti režem, šivam in ustvarjam. Tako mi je najljubše.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoje torbe, torbice... so mi full všeč. Konkretno zadnji model. Me že nekaj časa srbijo prsti, da ti pošljem naročilo... ;) Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi tokrat krasne in take čisto tvoje. Je pa to blago na zadnji še posebej krasno in lepo skombinirano.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve što pišeš - kao da mi uzimaš iz usta! Baš se i ja osjećam kao ti, osjećam tu strast, boje.... da se ne mogu ponavljati, da svatko treba dati sebe a ne uzeti drugog... pusa!

    OdgovoriIzbriši
  5. Madonca, sploh ne morem verjet, kako produktivna si!! Vse to v enem vikendu!!!!Najbolj mi je všeč zadnja, mogoče zato, ker je svetlejša. Čudovite so!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne torbe, vse po vrsti. Meni je tako jasno, da je vsaka zase unikat. In verjetno ti prav nič ne bi bilo prijetno, če bi kdo rekel, točno tako hočem, kot je ena že narejena.
    Ostani taka, kot si :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Spret krasna kolekcija ... in prav te tvoje torbe te naredijo drugačno in unikatno ... le tako naprej ...

    OdgovoriIzbriši
  8. vem, vsakokrat ponovim isto, ampak RES sem zadeta od tvojih barv in oblik. krasno.

    OdgovoriIzbriši
  9. Mene tvoje torbice vedno fascinirajo. Prelepe so in ja - čisto, čisto tvoje.

    OdgovoriIzbriši
  10. Torbice so čudovite, itak! Mali umetnici pa le potisni platno pod čopič. Ptič mi je blazno všeč!

    OdgovoriIzbriši
  11. Vedno v tvojem stilu, tele torbičke. Pa produktivna si tudi zelo - sem ti prav 'fouš'.
    Hvala, da si nas spomnila, naj bomo unikatni. Prevečkrat hočemo biti kaj drugega kot smo, čeprav nam je le naša lastna koža zares prav.

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni su svi tvoji radovi prekrasni, uvijek interesantni i novi a ti si vrijedna, kreativna dušica!

    Pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Vse so krasne in zelo mi je všeč tvoj stil kombiniranja barv in vzorcev.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitke za tvojo kreativnost in produktivnost. Čudovite so vse in prepoznavno tvoje, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo lepe torbice. Tiste v trgovini sploh niso več zanimive. Komaj čakam, da pridem na vrsto :)

    Keeo up the good work :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Ko berem kako hitro gredo tebi torbe izpod rok, se mi zdi zelo enostavno. A sem prepričana, da ni in je samo tvoja velika mera ustvarjalnosti in znanja tista, ki lahko naredi 4 torbe v enem vikendu.
    Čudovite in barvite kot vedno

    OdgovoriIzbriši
  17. Od sile si!!! Čudovite in neponovljive so tvoje torbe! Če se bom še dolgo mučila s svojim šivanjem, te zagotova pocukam za nasvet ali pa kar eno tako fansy torbo.
    Pomežikec

    OdgovoriIzbriši
  18. Ja tvoje torbice so res unikaten in vsaka je drugačna, pa zelo so lepe!
    Ti ji kar daj blago, kajti tista risbica je čudovita in prav fletna torbica bi nastala :-))

    OdgovoriIzbriši