31. jul. 2012

Kaos

Se vam kdaj zgodi da se vam stvari popolnoma zavozljajo, da vas dogodki prehitevajo, da je koledar pokvarjen? Če še ne veste, je občutek prav grozen. Se mi zdi da sem včasih kar speljala brez večjih težav, zadnje čase pa se mi zdi da ves čas nekaj iščem. Kdo bi vedel, morda pa mi škratki skrivajo☺ali je kriv EMŠO ali...?


Ja res potrebujem dopust in odklop.


Zašila sem tole pisano boršiko. Želela se obkljukati kljukico pri Damjani, pa mi je škrat skril njen e-mail naslov. Upam da Damjana kdaj pokuka k meni in bo tole videla, drugače pa bo šla na prodajno poličko♥

Lepo se imejte, privoščite si veliko sončka, ukradite čimveč ustvarjalnih uric in naj vam stvari gladko tečejo!




8 komentarjev:

  1. Nič se ne sekiraj, POLETJE je ;))))))))))
    In zraven je še toliko stvari za postorit, tako nič čudnega za kaos ;)

    Torbica pa je tako lepo barvita, kot vse tvoje stvari. Prav poživi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna,ja,luštna!!!
    Meni se sami vse prekriva, pokriva, zakriva... Ne, ni emšo, ne nas strašit:)

    Naj bo odklop popolen!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna torbica!
    Drugače pa, ja ja tudi take stvari se kdaj pa kdaj dogajajo. Vse zaradi vročine :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim, da bo čisto dovolj samo dopust in počitek, da se ti bo odvozljalo :)
    Krasna boršika!

    OdgovoriIzbriši
  5. Te popolnoma razumem, ker se mi dogaja podobno. Torbica pa spet takšna za dol past!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pride tako kaotično obdobje, ko ima človek občutek, da lovi svoj rep :)) Tudi meni se to večkrat dogaja. Včasih je dovolj, da malo postanemo in se umirimo. Borša je krasna, tebi pa želim, da te kmalu dohiti tudi dopust :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kot da bi jaz napisala tale post - tudi jaz trenutno lovim, lovim, a na srečo samo še en dan, potem pa odklop. :)
    Torbica pa je čudovita in verjamem, da bo v vsakem primeru hitro našla lastnico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita torbica... Kaos je pa včasih tudi dober, saj lahko iz njega črpamo enkratne ustvarjalne ideje... Lepo se imej...

    OdgovoriIzbriši