25. jul. 2012

PISANA TOALETKA

Ena čudovita blagovna menjava se mi je zgodila. Dobila sem prekrasno mavrično ogrlico, v zameno pa sem si privoščila izdelavo toaletke po čisto mojo izbiri barv in kombinacij. To blago sem imela doma že kaj dolgo časa in vedela sem, da bo prišel trenutek, ko bo z nekaj dodatki spremenil obliko v toaletko. Upam da bo z novo lastnico veselo potovala.


In tudi moj telefonček je dobil novo oblekico.
Lepo bodite!


13 komentarjev:

  1. Mavrična toaletka, tako kot tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Blagovne menjave so super! In tale pisana toaletka je zdaj moja. Vedno sem si govorila, da bom ob priliki pri Andreji že kupila kako toaletko, ali pa morda etui za telefon ... in je tale menjava res prišla kot naročena. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito pisana toaletka in lep nov etui za tvoj telefon. A ti imaš pa bolj umirjene barve? Meni so pisane vseeno bolj všeč:):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo, zalo lepo narejeno. Oba izdelka sta krasna... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Enkratna je... Pa tudi torbica za mobitel je čudovita...

    Lep preostanek dneva ti želim...pappa

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno pisana torbica, čisto prava za poletne dni :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Uf, tole blago s krogci je pa tako, da se kar zaljubiš v njega. Posledično je tudi toaletka fantastična. Res lepa, taka topla, razigrana.

    OdgovoriIzbriši
  8. To pa je res nadvse marvična in čudovita toaletka. Pa še fensi oblekico imaš za telefon :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Toaletka je res mavrično, sveže razposajena, prava lepotica ... čisto v tvojem unikatnem stilu. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasna je. Se mi zdi, da ko pogledaš barve in kombinacijo te preprosto navdajo z veseljem.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasna mavrična toaletka!!!!

    OdgovoriIzbriši