11. jul. 2012

Dve novi torbički

Nekaj malega sem uspela zašiti v teh dneh.

Malce drugačna torbička, v zemeljskih tonih. Nisem vedela kaj bo uspelo ampak meni je zelo všeč. Če naročnici ne bo, bo verjetno moja.

In še ena "moj klasični  model"


In še en gsm-jček bo dobil novo Just Cavalli ☺ oblekico

Lepo bodite in veliko ustvarjalnih trenutkov vam želim!

Nekaj oblačilc je tudi nastalo .. vam pokažem naslednjič☺

Andreja

5 komentarjev:

  1. Tista v naravnih tonih je tudi meni padla v oči, ko imam rada take barve, tako da ti verjamem, da jo boš rade volje obdržala tudi doma. Pa tudi drugi dve sta lepo kot tudi ta oblekica za telefon.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, tista prva res kar "potegne". Tudi druge so dobre, ampak pri barve res naredijo svoje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštni izdelki. Prva je res nekaj posebnega, malo drugačna kot smo jih drugače navajeni pri tebi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ouou. Lepa je. Naročnici bo zagotovo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nekaj malega?!:)Vsak je svoja in tvoja:)
    Že komaj čakam oblek'ce!

    OdgovoriIzbriši