26. jun. 2012

Torbe za na plažo

Že lansko leto sem naredila eno takšno. Uspešno mi je služila in prenašala moj tovor. Letos sta nastali še dve..in verjetno bo še kakšna. Tokrat vsaka s pripadajočo toaletko, ki se lahko nosi samostojno ali pripne v notranjost torbe in je zelo primerna za kakšen eurček, telefon ali ključe od apartmaja,...


Saj ne rabim poudarjati da gre vanjo veliko brisač, krem, knjig, igrač...

Seveda tudi steklenica z vodo in kakšen pliško. Pa na gsm ne smemo pozabiti,.

Če je nuja pa lahko starejša sestrica vanjo pospravi tudi mlajšo☺ hihi

Mi o plaži in tem kaj bomo nesli s seboj še sanjamo. Ampak sobota je blizu...

Lepo se imejte, bodite ustvarjalne in predvsem uživajte!

12 komentarjev:

  1. Sanje se tudi uresničijo:)
    Čudovitvi in uporabni sta!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti torbi in zelo uporabni!!! Všeč mi je, ker je zraven toaletka, ki je nepogrešljiva in ker ima torba tudi predal za kakšno križanko...

    OdgovoriIzbriši
  3. Kaj so hude!!!Škoda, da so moji otroci že tako veliki, bi jih kar v torbo pospravila, mi je všeč ideja:):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super torbe nastajajo pri tebi.
    In žepki ter predalčki pridejo vedno prav.Ravno tako toaletka ;).
    Sanje so pa dovoljene,tako se še prej uresničijo :).

    Lepe počitnice želim.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. oooodlične torbe,
    šareno sa puno pretinaca,bravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super torbe in tu gre noter res kar hočeš. Nujno potreben pripomoček za na morje je taka torba. Res lepo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne in uporabne. Pa še zanimiva vsebina je lahko v njih ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepe, pisane torbe so. Polne žepkov in dodatkov, ki nam poleti tako pridejo prav. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. O super lepe! Jaz vsako leto pozabim zašit eno tako:(. Dvomim da mi bo letos uspelo!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. ooo kako so super in kako zelo velike, da vanje spraviš celo nemogoče .-))

    OdgovoriIzbriši
  11. Tole pa so prave torbice za "sportbilija"

    OdgovoriIzbriši
  12. Superca torbe in pomislila si na vse podrobnosti. Zelo všečna zadeva :)

    OdgovoriIzbriši