12. nov. 2010

PREPROST ŽREB JE DOLOČIL

Pa ima torbička novo lastnico. Žreb je tokrat potekal precej umirjeno in na star "tradicionalen" način. Meni  tisti avtomatski števci ne gredo, pa še Tija tako uživa, da bi še kar žrebala ☺

Vaše lepe misli sem natisnila in jih zložila v majhne kvadratke. V slončkasti torbički so počakale na Tijino rokico, ki je izvlekla ime in lepo misel nove lastnice










Čestitke torej MAJCHI. Majcha hvala ker spremljaš moj blog in hvala za dve prelepi misli, ki si jih delila z nami. Upam, da ti bo torbička všeč. Na mail mi prosim napiši še podatke kam naj odpotuje paketek.

In ker kot ponavadi ne znam nehati, se moram še obvezno považičkati. Včeraj me je v nabiralniku čakalo res lepo presenečenje. Direktno iz prečudovite FIMOLANDIJE je k meni pripotoval.. ah res krasen, krasen obesek na vrvici, ki se je danes že cel dan bohotil na mojem vratu. In o ne, ni prišel sam, poleg sta priromali še dve kjutkani zapestnici za moji princeski. Ena ima motiv hišic, druga pa motiv moje ljubezni slona. Komaj sem jima ju snela z rokic, da sem lahko fotografirala. Vse skupaj je spremljala še mini majhna čestitkica.. Ja Fimolandija ima res stil. Majda še enkrat hvala. Ne veš kako si mi polepšala teden, to pisano lepotko sanjam že nekaj časa ☺
Da še pokažem da je res ...







In o ne, ni še konec mojega važičkanja. Pred približno 14 dnevi, pa me je prav prijetno presenetil še en paketek z vijola vsebino. Juhej, dobila sem bombonček pri TEYI, ki lepo nakitka. Čakala sem da bo kakšen lep sonček, da lahko naredim lepo fotkico (saj veste vijola in njena sramežljivost pred kamerami) pa mi ni uspelo. Tako sem fotografirala v teh "notranjih" pogojih ampak mislim, da se vseeno vidi, kako je lep. Nisem ga še stestirala ampak ga bom kmalu ☺ Teya najlepša hvala in veliko lepega nakita ti še želim.

Konec objave... Lepo se imejte in veliko prijetnega ustvarjanja želim vsem.

4 komentarji:

  1. Prekrasni radovi Andreja!
    Zahvaljujem na lijepom komentaru i želim tebi i tvojim curama sretan i ugodan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiiii, jaz pa zdajle kar cvilim od veselja!
    Andreja, najlepša hvala! Hvala za darilce, hvala, ker si mi polepšala tole jutro in še marsikatero, ko pokukam na tvoj blog in vedno iz njega sije nekaj veselega in mavričnega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke izžrebanki!!!!
    Ti se kar považi, tudi ti si dobila lepe bonbončke!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke izžrebanki in res si postala oz. ste postale lastnice krasnih stvari.

    OdgovoriIzbriši