13. okt. 2011

NUTELINO PECIVO

Ne, ne,  to ni kulinarična mavrična ustvarjalnica,  samo tako neskončno važna sem, ker sem končno odkrila recept, ki celo meni uspe. Ja priznam in ni me (več) sram, da imam za peko dve popolnoma levi roki. Ampak tole pecivo pa ima očitno pravi "kroj" zamen☺ Priprava je popolnoma preprosta in res je njama dobro.


Da takole izgleda potrebujete:

za testo:
5 JAJC
12 DAG SLADKORJA
18 DAG MOKE
1 PECILNI PRAŠEK
1 VANILIN SLADKOR
5 VELIKIH ŽLIC NUTELE

za kremo:
POL LITRA ALPSKE SMETANE
2 DCL RASTLINSKE SMETANE
5 ŽLIC NUTELE


Vse sestavine za testo veselo zmečete v posodo in zmešate, da postane na oko prijetna masa (kot gosta barva☺).

Maso zlijete v pekač in pečete na 180 stopinj 35 minut.

Ko je testo malce ohlajeno, ga prerežete na pol (po želji ga malce navlažite s kakšnim sadnim sokom) in namažete s kremo. Na kremo posujete sadje po želji ( v mojem primeru so bile to borovnice in jagode) in čez nežno poveznete drugo polovico testa. Po vrhu porazporedite drugo polovico kreme in vse skupaj posujete z mletimi orehi.

To je to.

Preden postrežete je fino, da je vse skupaj nekaj časa na hladnem.

Dober tek!

13 komentarjev:

  1. Njamii, super izgledaju!
    Svrati do mene, ubrzo ćeš naći puno krasnih recepata koje ćeš moći iskoristiti za pripremanje finih kolača i jela svojim ukućanima:)

    Pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  2. MMMMM..........tole pa je slastno...LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi sama sem to pecivo pred kratkim odkrila in že dvakrat naredila torto. Noro dobro.

    OdgovoriIzbriši
  4. Si me nasmejala z opisom , ki ga še nisem zasledila v nobenem receptu : na oko prijetna masa (kot gosta barva☺) :) :)
    Bere se okusno. Moram prepisat recept in preverit ali je tudi končni izdelek tak :)
    No če drugega ne , se bom potrudila, da bo prijeten za oko :) :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Res izgleda mamljivo!!!! Tudi jaz preizkusim!
    Pomežikec

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmmm zelo mamljivo. Definitivno dodajam med svoje recepte! Hvala.. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mmmmm zgleda slastno, mljask, mljask. Definitivno bomo probali....

    OdgovoriIzbriši
  8. Zgleda slastno. Hvala za recept je že sprintan in v mapi "za probat".

    OdgovoriIzbriši
  9. Mmmmmm, tole bo pa treba preizkusit! Hvala za recept!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sliši se res simpl in zgleda hudo dobro - mogoče bo pa tudi za moji dve levi roki ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozabili ste napisati mleko, saj brez njega ne nastane prav nič :) !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne nič nisem pozabila, tole pecivo nastane brez mleka. 100% preizkušeno velikokrat! ☺

      Izbriši