29. jul. 2010

NEKAJ ZA PRVOŠOLKO

Že pred časom sem dobila naročilce naj naredim vrečko za copatke in športno opremo, ki je na seznamu naših prvošolcev. Rekla, je "Rada ima roza",.. pa sem malo zablokirala in se kar nisem lotila ker se mi nobeno blago, ki ga imam, ni zdelo dovolj roza. Pa me je zadnjič malo pobarala in rekla "Naredi po svoje" in juhej sem se lotila.
Nabrala sem živo blago, nabavila nekaj svetlečih trakov in naredila vrečko/nahrbtnik. Vsebuje dva predalčka, večjega ki se zapira z vrvico za športno opremo in manjšega, ki se zapira na zadrgo, za copatke. Ime sem sestavila iz usnjenih črkic.





še na manekenki :)




Potem pa sem se lotila še ene toaletke. Za obrobo sem uporabila kar kupljen trak, zadgice pa sedaj kupujem tudi kar ne metre in se pri tem modelčku kar dobro obnesejo. Fino je ker lahko tudi ključek daš na zadrgo v kakršnikoli barvi ti paše in s tem še malo bolj popestriš izdelek.

prva zgodba

druga zgodba

in tokrat upam pokazati tudi notranjost :)

22 komentarjev:

  1. Čudovito!

    A veš, da je moja Manca zagledala sliko tvoje starejše hčere in je rekla, mami, ta punčka je hodla z mano na plavanje, samo v drugo skupino.

    Bo držalo?

    :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja moja je hodila na plavanje v Sočo z G-rega ob sredah.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna torbica in torbičke!
    Všeč so mi žive barve in manekenka, ki res zna pozirat za modne dodatke.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. @Ja, potem smo bli skupaj na Soči, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pri tebi mi je res všeč ta pisanost, pravo veselje je pogledat te tvoje izdelke. Super sta oba izdelka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Supoer pisana torbica in toaletka. Pa še super manekenko imaš!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo, kok fensi bo dete spakiralo športne pripomočke. Jaz pa se moram posipat s pepelom, je uporabljala takole vrečko na vrvice, ampak kar kupljeno, v paketu s torbo :)
    Tudi tale toaletka je luštna, po tvoje pisana in okrancljana :) Sem tudi jaz že razmišljala o zadrgah na metre. Ampak tiste, ki sem jih našla, niso prišle nič ceneje kot te, ki jih zdaj v izbranih dolžinah kupujem.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvoja pisanost mi je ful ful všeč, pravzaprav zaradi tega, ker meni kaj takega ne bi uspelo spraviti skupaj. Mešani vzorci in nesimetrične postavitve mi ne gredo od rok, čeprav so mi takšni izdelki na koncu všeč. No, mogoče mi pa kdaj uspe. Definitivno boš pri tem ti moj navdih ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. super je torba za prvoškolku.....vesele boje i odliča model.....a manekenka je preslatka:)))))......
    toaletnea torbica je odlična,totalno ste me ti i sonja zarazile s tim modelom....jedva čekam da i sama sašijem takvu:)))....
    pusa:)))....

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je! Tudi sama razmišljam, da bi nekaj podobnega sešila našemu kmalu prvošolčku. Tvoje je res taka eksplozija barv, da jo je res veselje pogledati! Še jaz se je ne bi branila ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Da znaš da ću naručiti od tebe ove kozmetičke torbice, divne su!
    Javim se na tvoj mail:)
    Pusa majstorice!

    OdgovoriIzbriši
  12. Z veseljem ču ti napraviti. Javi se.

    OdgovoriIzbriši
  13. Sej veš, da te skos hvalim karkoli novega narediš, ker je res vse noro dobr...
    Pa naj še tu napišem, da je res vse suuuuuper tudi v živo ter zelo praktično!

    OdgovoriIzbriši
  14. Vrečka za copate je res enkratna, vsi tvoji izdelki so kot iz pravljice, pisani in radostni!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Vse je tako živahno in čudovito!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Sploh ne vem kako sem zgrešila tvoj blog ... ampak vse te kombinacije barv ujete v torbice in ostale izdelke ... mljaski ...
    Ruzaček za prvošolko je pa čist preveč cortlih za vsak dan ga nest v šolo ;o)

    OdgovoriIzbriši
  17. Strašno so mi všeč vse te tvoje pisane šivarije.

    OdgovoriIzbriši
  18. Luštna vrečka/nahrbtnik, sigurno bo Tjaša imela najlepšo vrečko od vseh. Toaletke so pa prav tako zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši
  19. Kombinacije barv so pri tebi super ujete v te torbice, toaletke. Sama kaj takega sto let ne bi spravila skupaj :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Wiiii, luštna bo prvošolka :)
    Pa tele tvoje mini toaletne torbice...se jih kar ne morem nagledat!

    OdgovoriIzbriši
  21. Kok super torbice. Jaz bi morala svoji prvošolki tud kej takega zašit, pa se mi zdi da mi ne bo znesel! Če pa mi bo, pa zihr pokažem! Tvoje so čudovito pisane, prav take kot jih imam rada!

    OdgovoriIzbriši
  22. Zares odlično, navdihujoče, cart. Se mi zdi, da vsaka slaba volja ob tvojih torbicah in torbah izpuhti.
    Naj bodo dnevi tvoji!

    OdgovoriIzbriši