20. jul. 2010

ŠPORTNO IN PRAKTIČNO

Dolgo sem se pripravljala, da stestiram model torbice, ki mi je bil zelo všeč pri Maji. To je dvostranska torbička. Kroj Lula Louise sem povečala na 300% in nastala je dvostranska torbička, ki jo že nekaj dni veselo nosim. Naramnico sem kar precej podaljšala, tako da je popolnoma prilagojena za nošnjo preko rame.

Na eni strani je umirjena črno-bela varianta, ki jo nosim za v službo, na drugi pa seveda mavrična za vikend potepanja. In še kakšna podobna bo nastala. Razmišljam samo še, kako bi naredila kakšno luštno zapiranje. Torbica je namreč v osnovi brez zapiranja in da se lahko nosi obojestransko mora biti tudi način zapiranja prilagojen. Nekaj idej sicer imam bom pa vsakega predloga zelo vesela.






7 komentarjev:

  1. O, to pa je stilska preobrazba! :) - iz ČB v mavrično! :)

    Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. super torba!!....ne znam koja mi je strana ljepša,crno-bijela ili šarena......:)))))....
    pusa:))...

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo praktično in res super ideja - vikend/delovnik:) Žal pa o šivanju nimam pojma, da bi ti lahko dala kakšen konkreten nasvet:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super torba, tudi meni so takele poštarske všeč. Bi se pa verjetno odrekla dvostranskosti, samo da bi ji lahko zadrgo za zapenjanje našila :)
    Lahko pa zadrgo všiješ čisto na vrhu in uporabiš zadrgo, ki se uporablja na športnih oblačilih, tako da lahko držalo vozička zapelješ na obe strani. Kak Target pod Emporiumom bi jih znal imet.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sem se že igrala s to mislijo in bi bilo za poskusit. Bom eno testno naredila pa da vidim če se obnese, drugače pa bodo naslednje res bolj enostranske. Jih bo pa več :)) Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ti je uspela :)Tudi sama sem se poigravala z mislijo, da bi jo nekako zaprla, sedaj pa, ko jo nosim, tega sploh ne pogrešam. Najbolj zabavno mi je to, da se postavim pred ogledalo, pogledam katera stran bolje paše k priložnosti, zmečem vse notri in že me ni. Lepo jo nosi!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa. Meni je sicer bolj všeč tista resna črnobela varianta ampak je tudi druga stran všeč.

    OdgovoriIzbriši