8. jul. 2010

Šivalna mrzlica

Pa me je po dolgem času zopet zagrabilo. Res, da je vsemu skupaj malce botrovalo tudi dejstvo, da moji punčki zadnje čase pogosto poskušam stlačiti v premajhna oblačila, da mi omare v delavnici pokajo po šivih od velike količine nabavljenega blaga, da je Tija na morju s prijateljico in da je Alja v varstvu pri babici, jaz pa imam še nekaj dopusta, ki bi ga lahko idealno izkoristila za šivalno ekspedicijo. In zgodilo se je.

Začelo se je z malo težavami, saj je moja Elna tako dolgo samevala, da je mizica za običajni šiv dobila noge in se skrila neznano kam, tako sem morala najprej še na servis, kjer so na srečo eno imeli na zalogi. Uf pa je prvi problem za mano. Nakar se pojavi druga težava. Že pred časom sem iz revij pobrala nekaj krojev in jih predelala ravno za te poletne variantice oblačil. In jasno, kot zakleto, da krojev nisem našla. Torej - ponovi vajo, pa sem se jezila in krojila, ampak na srečo volje nisem izgubila in nastala je prva poletna mini kolekcija TIJALJA  (in kakšna prijateljica) - oblačila za na plažo, dom in kakšen potep.

Fotografije mi sicer niso všeč ker se mi zdi da takole fotografirana oblačila ne pridejo do izraza oz. ne znam tako fotografirati da bi dobro izgledalo - najlepše se vidijo na modelih:) Bom kasneje objavila še kakšno tuniko, ko bo na manekenkicah.

TUNIKA TIJA





TUNIKA TIJINA PRIJATELJICA




TUNIKA-OBLEKICA TIJA



DOLGE HLAČE TIJA




OBLEKICA TIJA



TUNIKA/OBLEKICA TIJA IN PRIJATELJICA




TUNIKA IN 3/4 HLAČKE ALJA




MAJČKI ALJA




TUNIKA ALJA



PIŽAMICI TIJA IN ALJA




MAJČKA ZAVEZOVANJE OKOLI VRATU MAMI


10 komentarjev:

  1. Prekrasnooo!!!
    Moje cure bi rado imale jedan ovakav prekrasan odjevni predmet pa još unikat!
    Bravooo draga!
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  2. ooooooo kaka lepa zbirka ... in vzorci, kje si nabavila blago

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita zbirka. Sploh prvi dve tuniki sta mi ful všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole pa se je splačalo vzet dopust ;) Super mama, tole si krasno zašila.

    OdgovoriIzbriši
  5. O hvala. Blago sem že pred časom nabavila v Predilnici Loka. Mislim da je bil nek ostanek večjega naročila neke njihove velike stranke, tako da teh vzorcev na žalost nimajo v redni ponudbi. Je pa vse jersey.

    OdgovoriIzbriši
  6. O grooozaaa, ti pa znaš zbudit slabo vest :)))) jaz sem že vsa važna, če eno reč zašijem, ti pa cel kup. sier pa razumem, otroci vse prerastejo :)) en tak podvig ampak samo za eno, čaka mene prihodnji teden.
    Še blago imaš enako, tole zeleno rožasto, le da je moje v drugačni kvaliteti. Bolj trenerkasto.
    Tudi sama se rada odpravim v Loko.

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooo, wow, koliko cunjic! In kako so lepe. Krasno blago. Najbolj všeč sta mi prvi dve tuniki in zadnja, majčka za mamo :)
    Ob pogledu na vse te izdelke me prav močno mika, da bi se končno naučila šivat.

    OdgovoriIzbriši
  8. Olala, kakšna pisana kolekcija. Tvoji deklici sta v teh oblačilih pravi pisani princeski. Ko gledam tvoja oblačila me kar mika, da bi po dolgih letih zopet kaj zašila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi jaz ti podeljujem nagradico. Čaka te na mojem blogu.

    OdgovoriIzbriši