16. jul. 2010

BLAGO, BLAGO,...

Moja pošiljka blaga je prišla v začetku tedna, pa do včeraj nisem utegnila niti od blizu preveriti kako izgleda naročeno.
Včeraj pa sem moji punčki najprej posadila v bazenček, sama pa sem razpakirala paketke in tole je vsebina





In jasno da mi takšna količina novega blaga ni dala miru, zato sem stestirala in naredila dve torbički.

Prva za mlado mamico - vanjo gredo plenčke, mokri robčki in še kaj..





In druga namenjena mladi dami za pohajkovanje. Vanjo gre mobitel, denar in kakšna sončna kremica



13 komentarjev:

  1. Wauuuu, kak kupček blaga in ves je tako zelo lepo pisan. Prav gotovo bomo na tvojem blogu še dolgo občudovali lepe izdelke.
    Torbici pa sta prav luštni :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Komaj čakam, da nam pokažeš še druge stvaritve, ki bodo nastale iz tako lepega blaga.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko lepega blaga in potem še torbice. Prekrasni sta!

    OdgovoriIzbriši
  4. Obvladaš to in super blago si si nabavila. Torbici sta prekrasni. Zelo dobro znaš kombinirat te barve.

    OdgovoriIzbriši
  5. draga moja pomalo ti zavidim na prekrasnim materijalima,stvarno si dobila pravo blago:)))))......a torbice koje si napravila su predobre,ova druga mi je fantasrična:))))......
    pusa:)).....

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo čudovito blago, da o izdelkih sploh ne govorim :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ob pogledu na ta prekrasen pisan kup blaga, me prime, da bi kar takoj nekaj zašila ... čeprav ne znam šivat :))
    Torbici sta čudoviti!

    OdgovoriIzbriši
  8. Koliko lepega blaga, verjamem, da so te prsti srbeli ;) Ta druga tobica mi je pa naravnost čudovita. Komaj čakam, da vidim, kaj vse bo še nastalo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vauu, kako so lepe prve slikce. Takšne količine blaga pa barve!
    Torbici sta čudoviti, sploh druga je za dol past ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow, kako krasno barvito blago! Tudi jaz komaj čakam, kaj vse boš sešila iz tega fantastičnega kupa.

    OdgovoriIzbriši