4. jul. 2010

Utrinki z UNIKATNE TRŽNICE

Danes je bil res je en lep sončen dan. In kaj je lepšega če travnik pred sosedovo hišo oživi in pokošeno travo namesto cvetlic okrasijo stojnice polne prečudovitih unikatnih izdelkov.Veseli me, da sem bila del tega. Lepo mi je bilo moje stvari postaviti na ogled in lahko rečem samo, da sem se imela čudovito in tudi moja Tija je uživala. ..
Res žal je lahko tistim, ki so bili blizu pa niso pokukali...
Za vse, ki bi rade pokukale pa ste bile predaleč pa nekaj utrinkov....


































8 komentarjev:

  1. ojla,
    tole je pa super, bravo .. škoda ker nisem vedla, bi prišla firbcat
    :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno, pisano, veselo. Super za tole unikatno tržnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno. uživala sam, još da sam bila tamo s vama svašta bih si lijepog kupila.
    Mopsić je presladak, pusa u njuškicu:)
    Pusa i tebi!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, da se takole organizirate. Čudovita tržnica, okolica, izdelki!

    Še enkrat hvala za obisk pri meni nekaj časa nazaj. Sem si malo pogledala tudi tvoja ustvarjanja in so res mavrična! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Otiđi na moj blog iam nešto za tebe:)
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Če bi vedela kdaj in kje, bi prišla. Žal vse taboljše stvari zamudim.... Izgleda čudovito. Boste ponovili?

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, to vsako leto organizira Meti http://www.unikatnasanjalnica.blogspot.com/

    Podobna "tržnica" pa se dogaja še okoli novega leta.

    OdgovoriIzbriši
  8. o prekrasno... in čigav je mopsek ali mopsika.. me močn zanima... lep topel pozdravček I.

    OdgovoriIzbriši