21. jul. 2010

Šport Billy torbica in sloni

Moja Tija me je obdarila s prelepo ogrlico. Ker je tako fenomenalno narejena, vsaj zame, ki sem kar se tiče fima čista začetnica, sem se odločila da vam jo pokažem. Kako je to narejeno je meni velika uganka, mnoge izmed vas pa to čaranje sigurno poznate. Kakorkoli, verižico mi je moja punčka izbrala na štantku v Rovinju. Menda je bil cel "fimo" štantek fenomenalen.



Mož mi je pa pred kakšnim mesecem dni iz Nemčije prinesel Roxy torbico, za katero sem v prvem momentu vedela, da mi je pisana na kožo in seveda tudi, da bom verjetno naredila nekaj podobnega. Torba je zelo priročna torbica, ki pa lahko v določenih momentih postane kar velika borša ali Sport Billy torbica (se spomnite risanke?). Spremljala me je že v službo, bila z menoj na plaži in tudi za nakupe je kar praktična..

 In res. Že dolgo imam doma kar zajeten kos pisanega rožnatega blaga (iz Ikeje), ki je čakal da se nekaj prične dogajati z njim. Nastala je rožnata Sport Billy torbica, zaradi barv primerna sicer bolj za na plažo oz. dopustniška potepanja..






11 komentarjev:

  1. Tija ima super okus, izbrala je čudovito ogrlico. Se vidi, čigavo dete je :)
    Torbica pa je res super, čisto prava SportBili :) Uhh. včasih bi imela tisto iz risanke.. v sanjeh.
    V realnosti pa bi si upala nosit tole tvojo, pisano. Čeprav je pisana :)) Ker so noro dobre barve, pa tudi model si izbrala dober. Hmm... se mi zdi, da bo treba do Ikee... spet :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito ogrlico je izbrala. Kar pa se torbice tiče, pa tudi sama obožujem take Sport Billy zadeve, ker lahko samo mečem vanjo in prostora enostavno ne zmanjka. Super je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale slon je pa zelo lep. Se lepo poda v poletno džunglo.

    Torbica Sport Billy... Mislim, da bi jo vse mame z veseljem imele (tisto pravo). Na tejle tvoji pa prav lepo "piše" za poletna potepanja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tija ima dober okus. Ni čudno, če mama dela tako čudovite stvari.
    Torbica je krasna in se obema poda - mali in veliki deklici :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz bi tudi imela Sport Billie torbico!! :)) Se včasih spomnim risanke in kaj bi dala, da bi iz moje torbice prišla kakšna huda stvar ven. :) Tija je pa izbrala perfektno ogrlico.

    OdgovoriIzbriši
  6. sport billi torba! i iz nje izvučeš sve što ti treba:))))).....moji sinovi su to uživali gledati taj crtić.......
    ogrlica je predivna,obožavam slonova.....o fimu ne znam gotovo ništa ali vidim da je ovo majstorski napravljeno:)))).....
    pusa:))......

    OdgovoriIzbriši
  7. Tija ima super okus, izbrala je fantastično ogrlico - sploh ne štejem, koliko različnih prelivov in 'klobas' je vdelanih vanjo.

    Torbica je pa tudi lepo poletno pisana.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tija pa zelo izbran okus. Po mamici najbrž kajne :)Ogrlica je namreč čudovita.
    Torbica je pa super, uporabila si zelo barvito blago in to mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. OOOOO, tole verižico pa dobro poznam. Naredila jo je Tereza, ampak ona ima štant v Poreču?!? No, taki slončki krasijo mojo "vilo Milo" (poglej objavo na mojem blogu). Tereza je prav posebna ženska in moja prva učiteljica za fimo. Najbrž zato tako rada "klobasam".

    OdgovoriIzbriši
  10. Verižica je res iz Poreča s Terezinega štanta. Ma, sem mislila bit tiho, pa vendar: Tija je za mamico izbrala srčka, slončke sem ti pa jaz izbrala. je bilo, kot da bi imela tvoje ime napisano... :-) Pri Terezi sem pustila kar zejeten kupček eurčkov, za darilca in za spodbudo Terezi. Res je fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja res krasna verižica, v njo najbrž vloženo veliko dela.

    OdgovoriIzbriši