7. jul. 2010

SLADKA NAGRADICA

Po dolgem dnevu polnem zapletov, sem se odločila da malce pokukam kako je kaj s kreativnostjo ostalih blogeric in da se malce sprostim. In.. čakalo me je lepo presenečenje v obliki

BLOG AWARD


 Najlepša hvala ZONDRI in zČAROVNIČKI Marjani za krasno presenečenje. Ta nagradica je res lepo priznanje in mi je prav polepšala dan!

Kot velevajo pravila imam tudi jaz seznam desetih kreativnih blogeric, ki jim podeljujem to nagradico. In to so:

 SONJA
MAJA
METI
JANA
MAJA
VLADKA
ŽABICA67
CHEZMOI
VESNA
TANJA

Pravila:


*podeli nagrado  10 im  blogericam,

*napiši kdo ti je dodelil nagrado in dodaj slikico nagrade,

*blogerice ki si jih nagradila obvesti  preko komentarja na njihovem blogu.

* dodaj nagrado na svoj blog



The rules:

* Give this award to 10 sweet bloggers.

* Make a post about the award including the picture and mention the person who gave it to you.

* Put the award on your blog.

* Let your nominated 10 know you’ve awarded them by leaving a comment.

5 komentarjev:

  1. Andreja hvala za lepo nagradico. Z veseljem jo sprejmem. ;) Objavila pa sem jo v eni izmed predhodnih objav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala lepa za nagrado, Andreja! Od ustvarjalke, kot si ti, mi to veliko pomeni. Predvsem se ne morem nagledat tvojih torbic. Vse so čudovite, pisane, razigrane! In prav take stvari imam rada.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi od mene si jo dobila, a sem pozabla napisat komentarje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. res hvala za pozornost in nagrado;)ko dobim kaksno nagrado, sem prevec v zadregi, ker spremljam veliko blogov, ki so mi zelo vsec in potem ne morem narediti izbora...tako, da mojo nagrado lahko odstopim kateri drugi ;)pozdravcek iz Toskane!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, Andreja, sem prijetno presenečena! :)

    OdgovoriIzbriši