2. jul. 2010

Z BARVAMI NA POTEP

Tole blago sem kupila že dolgo nazaj. Pa sem ga večkrat vzela v roke ampak nobena ideja mi ni bila dovolj dobra da bi ga zrezala. Včeraj pa sem se odločila. To bo torba za potep. Ko bo sonce se bo skladala z okoljem, ko bo slabo vreme bo dajala energijo in barve v sivino,.. Pa je nastala.



Potem pa je nastala še ena manjša "skodelica"




6 komentarjev:

  1. Joooj kako krasna torba!!!
    Malo sam škicnula bolje tvoj blog,i bila sam u pravu kad sam rekla da si ti prava majstorica:)
    Ti si multitalent!
    Malena curica ti je prekrasna, voljela bih imati takve pregače za moje curice.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Zondra hvala! A za pregače možemo se dogovoriti.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako lušna barvita torbica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tele skodelice so res čudovite :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Pravilno si se odločila in porabila to blago za torbico. Krasne barve in super kombinacija z jeansom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo kako sta luštni obe. Pri prvi mi je zelo všeč kombinacija z jeansom.

    OdgovoriIzbriši