22. nov. 2011

KO TE ZAGRABI..

Ko vse zaspi, ko noč objame deželo, ko mačkon tiho zaprede, takrat prihitijo majhne čarobne miške in hitijo in hitijo. Režejo krojijo in mi nosijo, da moje roke dokončajo...Barve letijo po delavnici, mavrica se trudi da ji vse ne uidejo in išče prostor kam bi se skrila... Glasba igra in daje ritem...






Lepo bodite!

14 komentarjev:

  1. To te je pa pošteno zagrablo, čudoviti izdelki so nastali!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kam pa se ti je spanec izgubil? :) Neverjetno, kaj vse nastane v nočnih urah, ko lenobice že spimo :)
    Super, krasna mavrica čudovitih izdelkov.

    OdgovoriIzbriši
  3. daj pošlji tele tvoje miške za eno noč še k meni :)..pa veš kaj, saj jih tako ne bi mogla dohiteti :)zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. A tako, pomagače imaš, zato toliko lepega ustvariš in sestaviš in zašiješ. Prekrasni izdelki!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole te je pa zelooo zgrabilo. Dobra viroza. Upam, da je nalezljiva. :)

    Sedaj pa resno. Kupila sem si nov telefon, ki bi nujno potreboval tudi novo obleko. Kje bi lahko vidla tvoje kreacije? najbolj sta mi všeč tisti z muckami.

    Darja.brank@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Preslatki radovi! Svaka čast!
    Ugodna večer!:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj koliko jih je. Zelo, zelo mi je všeč mačja kolekcija. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. A vse to naenkrat?! Vsaka po svoje čarobna. Imenitna. Tvoja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Aha, tako pa že lahko narediš toliko lepotic, ko ti miške pomagajo :))) Samo brez tvojih rok vseeno ne bi bilo ničesar :) Lepe stvaritve.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ahhh, kakšni cukrčki, saj ne veš, kateri je bolj sladek. Izbiraš pa tudi motive, da so glih za k nam ;) Maček, sova, slon ...

    OdgovoriIzbriši
  11. iiii kako luštno je.. prav vse po vrsti, tako lepo, pisano, krasno!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. EEE, saj sem vedela, da imaš čarobne pomočnike. Zdaj si nam pa izdala skrivnost. :o)
    Brez njih bi takšni izdelki težko nastajali, kajne. Brez tvojih zlatih rok pa bi tudi pomočniki sami težko opravili.

    OdgovoriIzbriši