11. nov. 2012

Unikatni šal po domače, nekaj oblačilc in moja prva pisana serija

Pred približno petimi leti, sem naredila tri pisane šale. Sestavila sem jih iz napletenih koščkov in narezanih starih nenošenih puloverjev, no kakšen kos pletenince za kombinacijo pa sem tudi kupila. Dveh, ki sem ju podarila naprej, na žalost nisem fotografirala, enega pa sem sedaj, ko sem ga po dolgem času potegnila iz omare in ga navesila nase. Če imate kakšno zalogo pleteninc lahko njihovo kombiniranje izpade prav zanimivo. Predstavljam vam ga kot projekt, ki se ga da speljati tudi brez pletilnega stroja. Zahteven ampak nosljiv☺


Poleti oz. se mi zdi, da že pred poletjem, pa sem v okviru šiviljskega tečaja naredila tile dve oblačilci. Ideja je bila narediti od začetka do konca. Torej ukrojila in zašila... Nič posebnega ampak, ker obe oblačili kar rada nosim ju pokažem.


Kot poseben dosežek včerajšnjega dne in mene nasploh pa si štejem izdelavo 25-ih torbičk za papirnate robčke, ki imajo še eno uporabnost (sem včeraj odkrila). Zelo primerne so tudi za nošenje tistih "ženskih enkratmesečnih" potrebščin☺Zakaj dosežek? Ker še nikdar nisem šivala tako serijsko... imam občutek, da jih sedaj dolgo časa ne bom več☺

Moji dve pupiki sta bili tako navdušeni nad količino, da sta takoj odprli trgovino in se šli prodajo♥ Ta pravo prodajo pa se bomo v našem kraju šli prav zares decembra. Več o tem pa še napišem.
Lepo se imejte!

6 komentarjev:

  1. Šal je svetoven, ko zagledam kaj takega, mi je res žal, da nimam mašince za šivanje raztegljivih materialov. No, pa se usedem, malo zadiham in počakam, da me mine :)
    Pa oblekca in kiklca, res lepi!

    Glede etuijev pa ... koliko ur ima tvoj dan???

    OdgovoriIzbriši
  2. Uauu, kakšen šal. Carski. Takšne torbičke - etuie za robce pa imam v načrtu šivati za letošnji bazar tudi sama. Upam, da mi bo uspelo vsaj pol tako lepo kot je tebi,

    OdgovoriIzbriši
  3. Tovrstni šali so mi sicer všeč, me pa še niso premamili, da bi se lotila izdelave :) Kljub overlocku :) obleka in krilo pa sta res super, verjamem,d a zažigata.
    Srajčke za robčke pa so v tem letnem času več kot nuja :) Lepa proizvodnja :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Šal je bombastičen in čisto odštekan. Tudi oblekica in krilo sta mi všeč. Torbic za robčke si pa res izdelala celo armado in verjamem, da jih imaš za nekaj časa dovolj, ampak so pa lepe.

    OdgovoriIzbriši
  5. WOW, šal je spešl, obleka in krilo pa tudi. Kapo dol.
    Za robčke pa je tudi poskrbljeno. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Eno boljše od drugega in vse odlično!!!!
    Od sile si!!!

    OdgovoriIzbriši