30. sep. 2013

Unikatno

Pravijo, da vse kar se poraja spontano in prileti kar odnekod je unikat in pika. Seveda je in saj dobro veste, da se ideje rodijo tako nenadoma, kar naenkrat si nekaj zamislimo in potem malo pogooglamo in iz nekje pač črpamo nekaj, kar nas pripelje do tistega trenutka, ko se že kar tresemo, da nekaj preizkusimo. Seveda govorim o stvareh, ki jih ustarjamo spontano in nadgrajujemo nekaj, kar smo nekje videli in  nam ponavadi ostane nekje v glavi in samo čaka na pravi trenutek. Ne govorim o kopiranju...

Meni je že dolgo časa všeč, kako se da na poslikavo mešati tehnike akrilnih barv s časopisnim papirjem, kakšno stvar malo porisati, malo poštempljati. S puncami smo že velikokrat poslikale svoje blago in ga porisale z raznimi motivčki, kar sem potem izrezala in zašila v torbičke.
Tokrat se je začelo podobno. Moji princeski sta barvali blago, samo da sem jima tokrat v roki dala velike pleskarske čopiče... barva za tekstil je tekla v potokih, punci sta packali in mi nabarvali čudovito mavrično zmešnjavo. Dodala sem še nekaj štampiljk, malo kric krac, kakšen napis, kakšno aplikacijo, barvne gumbke in voila... nastalo je 5 ljubkih denarnic. Meni so všeč.

No in ker so velike denarnice potrebovale družbo, sem že dolgo pestovala idejo, da bi se zopet spopadla z kovinskimi okvirčki. Nekatere se morda še spomnite mojih "že dolgo nazaj udejanjenih" poskusov raznih novih modelov drobižnic s kovinskim okvirčkom, ko sem se borila z lepilom.. No krojček in vir nabave okvirjev sem kar obširno delila in kar naenkrat so se pojavile na stojnicah in seveda (to verjetno tudi poznate) sem izgubila interes in dala okvirčke malo na počivanje.

Sedaj pa so me znova zagrabili...okvirčki seveda. Iskala sem takšne, ki jih ni potrebno lepiti in ki so malce drugačni. Pa sem našla luštne odštekančke in nastalo je še 5 novih drobižnic. Saj so kjut, ampak kaj pa vem, če jih bom naredila še kaj več..

In pa seveda moja sovja ljubezen. 40 sem jih zašila - obeskov seveda. Imam malce ožuljene blazinice prstov (od šivanja gumbov) ampak sem kar zadovoljna.. Seveda sem imela pomoč mojih princesk, ki sta vse narezane delčke skombinirali.



Seveda nisem zanemarila običajnih drobižnic

Novost so še malce drugačne peresnice

Lotila sem se tudi zelo mini mini poštarce

Pa še nekaj sovjih drobižnic mi ni pobegnilo

No sedaj pa že blebetam... Tako redko si vzamem čas za fotografiranje in kakšno objavo, da grem že sama sebi na živce. Vse mi nekako pobegne. Sem se pa spontano in nepremišljeno prijavila na dva sejma. Moji izdelki bodo na voljo prvič več kot 1 km od doma in sicer v podhodu Maxija na Unikatni tržnici in pa prijavila sem se na Cart v Celje - ta pa še ni potrjen. Glede na to da je to moje prvo takšno udejstvovanje na sejmu, me je kar malo strah saj nisem ravno prodajalski tip človeka... jaz sem bolj za delo.. no in zato tudi toliko blebetam... ampak glede na to da so moje objave tako redke si sem pa tja lahko privoščim tudi kakšno takšno. Kakšen nasvet je več kot dobrodošel☺

Morda se pa jutri vidimo! Kdo ve?

Lepo bodite, imejte se rade in ostanite ustvarjalne.

9 komentarjev:

  1. Gledam in občudujem, kaj vse si naredila s pomočjo svojih princesk in njunih čudežnih ročic. Imata smisel - velik! Tiste nove drobižnice z okvirjem so fantastične.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vedno znova me navdusi vase skupno ustvarjanje. Kako lepo znas dekleti vkljucit v vse skupaj. Krasne so tiste prve in tudi drobiznice. Seveda pa nikakor ne zaostajajo tudi drugi izdelki. Tvoje sivanje in barve so res fantasticne.

    OdgovoriIzbriši
  3. uau to je pa zelo lepo, kapo dol...

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako so lepe, sploh prve so čisto posebne, unikatne. Se veselim cART-anja v Celju, boš videla, kako ej fajn ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Res si pridna. Moj poklon. Izdelki pa mavrično prelepi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo za vse te čudovite izdelke. Prve so mi nadvse všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooooo... kar nekaj krat sem morala skozi objavo, da sem si lahko tvoje mojstrovine natančno ogledala. Ena lepša od druge. Ampak drobižnice z okvirčki so mega. Res pa je, da imaš super pomočnice...prave male vile. :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Kar težko je verjet, kol'k velik' in kol'k imenitnih izdelkov je zoept nastalo pri vas! Res fantazija barv, dela in dobrega okusa! Všečno vse po vrsti!
    Na sejmu pa... prijetno druženje! Nepozabna srečanja! Krasna občutja!
    Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau! Prelepo! Sem občudovalka tvojih barvnih umetnij in si kar baterije polnim, ob eksploziji energije, ki žari iz njih! Mislim, da se bom odpravila uživat na Cart, še nisem bila nikoli. Srečno:)

    OdgovoriIzbriši