24. feb. 2014

Beneška maska, grelčki za ušesa in oblekice za gsm in očalca

Šolske počitnice so za nami. Preživeli smo jih na avstrijski strani v prijetni vasici s sončnim smučiščem.

Kljub temu, da smo bili v popoldanskih urah utrujeni od zimskih radosti, smo imeli dve luštni delavnici in ena je bila na temo beneške maske. V Kiku smo še našli nekaj  luštnih belih mask, ki z malo volje, živahnimi akrilnimi barvami in kakšno bleščico nastanejo skorajda prave beneške maske. Moja ekipa malih in velikih ustvarjalcev je bila res super in vsaka maska si je zaslužila nagrado. Prav zaslužijo si predstavitev..

Včerajšnje nedeljsko popoldne, je bilo pa namenjeno grelčkom za ušesa.. saj ne vem ali mi je uspelo ali ne, ampak, ko sem jih nadela moji mali manekenki je prav luštno izpadlo.. jaz pač nisem tip za ušesne grelčke.. sedaj vem☺

Danes na tako lep dan, pa me je prijelo, da zopet izdelam malce svojega železnega repertoarja. Oblekice za GSM-jčke in sončna očalca..


Sedaj se pa že spogledujem s sovjim blagom.. morda pa nastane ena sovja serija...☺

Lepo bodite in imejte se radi!

4 komentarji:

  1. O, vi še na počitnicah ustvarjate. Super izdelki so nastali.

    OdgovoriIzbriši
  2. Veš kaj, meni se zdijo grelčki prav luštni. Kot vse ostalo izpod tvojih rok :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite maske, kičast dopust in luštni grelčki in micene torbice!

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni se zdijo vsi dogodki in v objektiv ujete fotografije čudovite! In... seveda si tudi tip za grelčke za ušesa!

    OdgovoriIzbriši