18. jul. 2014

Moji unikatki skozi profi fotografsko oko

V naglici ustvarjanja in kreiranja novih in novih idej, ki se mi včasih v prav visokih valih in razburkano potikajo po glavi, potem, ko katero od idej raliziram, stvari enostavno pozabim fotografirati. Kar pa je še hujše, postavim nekam na mizo, malce umaknem šaro ki leži naokoli in pritisnem. Ali pa nesem pred hišo in obesim na kako drevo, ali vejo, ...pa fotografija potem redko, da mi je všečna. Pa saj sem verjetno tudi same srečujete s podobnimi vragolijami.
Za nasvet sem prosila prijatelja, ki ima ostro fotografsko oko, poln je idej in seveda trikov, kako predmet fotografirati, da zažari, se izpostavi, predstavi...
V veliko veselje mi je te fotografije deliti z vami. Moji izdelki so zaživeli in končno je spet prišla do izraza mavrica iz katere črpam barve in energijo.
Pa lepo bodite!































4 komentarji:

  1. Mavrica je pri tebi res žarečih, pisanih barv, izdelki pa so tako čudoviti, da sploh ne vek kaj bi izbrala, če bi morala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fotografije so res profesionalne in tvoji izdelki zasijejo v vsej svoji lepoti in mavričnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  3. Skozi dobro fotografijo izdelki res kar zazivijo in zelo mi je vsec kar vidim. Tako dobijo tvoji, ze tako krasni izdelki, se piko na i.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uauuu, res je kar si napisala. Čeprav če ti povem čisto po resnici, meni so tvoji izdelki ouauuu tudi na tvojih fotkah :o)

    OdgovoriIzbriši