10. mar. 2010

Ročno izdelani album za darilce



Kaj podariti je vedno vprašanje s katerim se ubadam pred rojstnimi dnevi prijateljev. Ker obožujem unikatna darilca jih tudi sama rada podarjam ali pa vsaj kupljenemu darilu dodam nekaj svojega. Tokrat sem se lotila scrabbook albumčka ki sem ga s svojo roza zverinico sestavila sama. Natisnila sem približno120 fotkic in pričela z lepljenjem in dekoriranjem. In ker imam za te moje ustvarjalne pohode res malo časa priznam, da sem neskončno uživala. Še bolj toplo pri srčku pa mi je bilo ker sem videla, da je bilo darilce res lepo in z veseljem sprejeto. Kaj je bilo na fotkah..otročki. Sem že omenila da sem zastrupljena s fotografijo. Vedno in povsod me spremlja moj fotoaparat, tako da so v moji bližini vsi (dogodki in ljudje) sigurno zabeleženi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar