10. mar. 2010

šivalnica je oživela

No pa me je zopet prijelo. Po zadnjem šivalnem izzivu, ko si je moja hčerkica želela za maškarce biti dalmatinček in smo potem vsi prikorakali na pustno zabavo kot dalmatinčki, sem se odločila odpraviti v spodnje prostore kjer imam delavnico in šivalnico in zašiti kaj kar ni oblačilce za moji punčki.

V njunih omarah namreč ni več prostora za kaj novega.
Ker sem si zadala novo nalogo in takoj dobila od hčerkice pomoč v obliki narisanih  vzorčkov torbic,  ki ji jih moram zašiti sem se lotila projekta. In jasno, kljub temu, da imam polne omare raznega blaga, sem potrebovala nekaj novega .. "Da lažje začnem".. Le kaj se je zgodilo. Iz trgovine sem prišla s tremi vrečami blaga. Mislim da sem kupila kakšnih dvajset različnih vzorcev.. Ja ko začnem, se težko uprem.. No kakorkoli.

Ko moji punčkici zaspita se odpravim v mrzle kletne prostore in sestavljam in šivam. Toliko idej imam kar naenkrat, da ne vem če mi bo uspelo vse dokončati v nekem doglednem času.Včeraj sem dokončala dve torbici. Eno z metuljčkom za mojo Tijo in njena pisala, eno pa kar tako, da vidim kako se blago obnaša.Glede na to da imam dojenčico sem se odločila da poskusim narediti linijo potrebščin kot so previjalna torba, podloga, torba za pleničke in robčke, ki jo lahko daš v svojo torbo, ipd..

Ni komentarjev:

Objavite komentar