29. mar. 2010

Novi Lovilci idej in stvarjalen vikend

Luise L. Hay je zapisala: "Vedite, da lahko dosežete vse, kar zastavite razumu in srcu. Pred vami se razkriva svet priložnosti, ki vam je na voljo!" 

No in jaz včasih kakšno modro misel razumem malce po svoje in tokrat sem si jo prevedla v "Vedite, da te zadevice res potrebujete, čeprav je to v nasprotju z razumom, srce pa si tega zelooo želi. Pred vami se razkriva svet papirčkov, distreserjev, štampiljkic, štanc, šablonic, trakcev in raznih dodatkov in vsega je toliko, da se da celo kupiti in potem so vaše,...." 

Verjetno marsikatera ve o čem govorim. Prejšnji teden sem posvetila kopičenju materiala za scrapbooking. Celo tako sem nujno potrebovala "nekaj pač", da sem se zapeljala v Celje v trgovino Memories. "Samo malce grem na izlet, pogledat kaj imajo".. ja, ko bi bilo res!? Komaj sem nesla, toliko zadev sem nujno potrebovala.

Ko sem se tako  z malce slabo vestjo pa vseeno z nekim posebnim zadoščenjem peljala domov, sem se odločila, da sedaj pa bom res nekaj naredila iz tega. Mož bo malce popazil na otroke, pospravljanje gre na počitek, posoda in perilo bo počakalo,... jaz grem v delavnico. Najprej sem si vse pospravila, pobrisala prah in potem akcija...

No, da ne dolgočasim več s pisanjem. Izjemno sem uživala, se sprostila, napackala in ustvarila tole:

Najprej črno rdeča kombinacija. Spredaj usnjena rožica, zadaj v notranjosti predalček..


Potem "Lovilec idej" v turkizno rjavih tonih. Poslikava malo papir, malo štempiljke malo čopič, pa čipka..


Tretji je za prijateljico zato sem ga poimenovala Sinji Angel.

Četrti je preprosto "Beležka" za vsakodnevne zapiske, majhna, priročna za v torbico..


In zadnji peti je malce večji "Lovilec idej",..

2 komentarja:

  1. Joj, koliko idej naenkrat!! Sploh ne vem, kaj bi gledala! Prav vsak lovilec mi je všeč. Sploh zato, ker so tako pisani, pa vseeno nič kičasti!
    PS
    Super si osvojila "Janino" pisavo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, to s trgovino in nujnimi stvarmi mi je dobro znano :-) Ampak ustvarila si pa res ogromno in mislim, da se bom morala še enkrat sprehodit po fotografijah da bom dojela vse te detajle. Odlično narejeno, zelo dobro ti gre od rok.

    OdgovoriIzbriši