16. apr. 2010

SLONJA LJUBEZEN

Včerajšnja noč je prinesla še dva blokca. Prvi je namenjen deklici zato je malce bolj punčkast, drugega pa sem namenila sebi.  Ja in kaj drugega naj bi bilo na njem kot slon. Tisti, ki me poznajo vedo zame in za mojo "slonjo ljubezen". Obožujem slone, začarana sem od njih. So živali mogočnega telesa in živahne intelegence, izredno nežni in hkrati najmočnejši. Razumejo kar govoriš in predvsem ne pozabljajo. Naše stanovanje je seveda okrašeno s temi prelepimi bitji. Ne vem čisto dobro kdaj se je zgodilo ampak kar naenkrat sem jih pričela zbirati. Nehala sem jih šteti ko je število preseglo 100 in s ponosom lahko rečem, da sem lastnica lepih primerkov, ki so mi jih prijatelji prinesli s celega sveta. Seveda tudi sama povsod najprej poiščem slona in se prav tako težko uprem s sloni okrašenim izdelkom. Samo živega še nimam.... šmrk..

6 komentarjev:

  1. Res sta oba lepa in prav si naredila, da si se enega lotila tudi samo zase in mu dala svoj pečat s tem slončkom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ambos son fantasticos !!!!. Muchas gracias por tu visita.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oba sta krasna! Slonček je strašno simpatičen ... samo, a veš, da ta živalca zraaaaaste :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sorodna duša, sem že takoj vedela!!! Tudi jaz sem slonjeljubka, imam celo posvojeno slonjo družino v Amboseli parku v Keniji! Vedno me navdušijo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne blokce si naredila in toooooliko. Nakit je tudi lep :-))

    OdgovoriIzbriši