19. maj 2010

POZDRAVCKI


Nič novega ne morem pokazati pa tako rada bi kaj naredila. Zaenkrat še nisem našla časa. Danes sem na hitro malo pokukala kaj ste novega ustvarile in se naslajala ob vaših kreacijah. Od kar sem zopet v službi je ritem res drugačen. Ampak še malo in bom tudi jaz prišla do delavnice.Veseli pa me, da je moja punčka dobro prenesla prve dni moje odsotnosti.

Smo pa včerajšnji sonček izkoristili in se družinsko podali v ZOO, tako vam lahko pokažem
kako me je Ganga včeraj lepo pozdravila.



Kako je morski lev ubogljivo sledil navodilom da je dobil slastne ribice



Kako sta pisani Ari zgladili kratek prepir


In kako v firmi mize še vedno krasijo moje poslikave



Naslednjič pa upam, da objavim kakšno ustvarjeno novost!

2 komentarja:

  1. Prelijepe slike!
    A vaši radovi su me oduševili.
    Šaljem vam veliki pozdrav!
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši