6. dec. 2011

VABILO NA ADVENTNI SEJEM

Se spominjate, ko sem lansko leto pisala o ADVENTNEM SEJMU ,ki se je zgodil v Stanežičah. Moja draga sosedica in prekrasna umetnica METI katere lepotke nastajajo v Unikatni sanjalnici ga organizira tudi letos. In z veseljem sporočam, da se ga bom udeležila tudi jaz in upam, da se spet vidimo. Lani sem bila res vesela, ko sem lahko veliko virtualnih sogovornic povezala z obrazi☺

PRISRČNO STE VABLJENE

V soboto 17.12.2011

Od 11.00 - 19.00 URE

Na Adventni sejem, ki se bo letos dogajal v prostorih GASILNEGA DOMA v Stanežičah. Poleg je veliko parkirišče, tako da parkiranje ne bo problem.

Pričakali vas bodo prekrasni unikatni izdelki mnogih ustvarjalk

Upam, da se vidimo !!

Do takrat pa lepo ustvarjajte!

1 komentar:

  1. Uf, kako to vabi k ogledu. Morda se pa vidimo; iz Litije do vas je le streljaj - ampak malo podaljšan...

    OdgovoriIzbriši