19. mar. 2010

ČIV ČIV ČIV PA SEM ŽIV

Pa se je "skotil" tale čivkač za mojo Petrco. Kaj naj rečem, sešiti ga mi je bil izziv saj sem že kar malo zarjavela v prste, ampak sem prav zadovoljna. Predvsem pa namen je dober. Rada podarjam stvari za katere se mi zdi da gredo v prave roke in ta je bil sešit prav za Petro. Zakaj: všeč so ji ptički, zna ceniti unikatne zadeve in predvsem želim -kar tako- nekaj podariti  moji "prijateljici od zmeraj", ki jo imam rada že celo življenje. Kar malce se mi nasmeji, ko pomislim kako bi bilo znamivo pogledati fotografije najinih lumparij. Pa kaj ko  takrat še ni bilo digitalnih fotoaparatov. So pa spomini....hihihi

4 komentarji:

  1. iii, kaki lupni ptiček. Lepo si ga sešila in dodala vse te detajle.

    OdgovoriIzbriši
  2. Me veseli, da sem te spoznala in tudi videla tega ptiča v živo :)
    Zdaj pa grem hitro prestavit blog med spremljane. Verjamem, da boš še dosti zanimivega pokazala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav ponosno ga razkazujem naokoli in zdaj zdaj vanj položim moje ljubljenčke:)In ko se spomnim na najine otroško mladostniške dogodivščine imam tud usta okoli glave:):) Res sva bile modelke:):):) HVALA za ptička!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ko sem ga videla v živo sem kmalu dol padla in ko si ti že šla smo ga celega občudovale!

    OdgovoriIzbriši