12. mar. 2010

Torbica v obliki mucke

Včeraj mi je moja Tija rekla. Mami daj mi prosim naredi eno torbico, da bom vanjo spravila vse moje ljubljenčke. (Ljubljenčki so majhne plastične živalice, ki migajo z glavicami ko jih malce potreseš in vedno jih nosi s seboj v vrtec da se z njimi igrajo. Menda so zelo popularni). Seveda sem ji obljubila, da torbico dobi in potem mi je dala še izziv. " Mami naj bo torbica v obliki mucke pa rumeno ogrlico naj ima". Ja, sedaj me je pa podžgalo in nisem mogla več čakati da ugotovim ali znam narediti torbico v obliki mucke. Zapodila sem se med blago, škarje in šivalni stroj in v dobrih treh urah sčarala tole:


Ni ravno simetrična in pravilne "muckaste oblike", je pa Tija vanjo uspela spraviti vse svoje ljubljenčke in kar je največ, pričarala ji je nasmeh na ustnice in takoj jo je stisnila k sebi. Kaj bi želela več...

3 komentarji:

  1. iiiiii:) jaz bi tud, jaz bi tud!!!!!! Tud bom notri dala ljubljenčke:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zate pa bo kakšen ptiček nastal. V moji glavi se je že pojavil samo še udejanjim ga. Samo potem pa glej da boš res ljubljenčke notri dala:)

    OdgovoriIzbriši