4. jun. 2010

Pisana umirjenost



Kar nekaj časa je od moje zadnje objave. Pa ne da nisem objavljala tudi ustvarjala nisem nič. Kar nekako se ne znam ujeti v nov ritem življenja. Čas mi uhaja in mineva preveč hitro. Pogosto si želim, da bi imel dan več ur, da bi lahko postorila vsaj delček tega kar sem se namenila. Tako trenutno ostajam ujeta le v nek krog neizpolnjenih želja in pričakovanj in upam na boljše čase. Ampak kako že pravijo, kjer je upanje je uspeh!?
Kakorkoli že, uspela sem dokončati še eno mojo "večnamembnico", ki je tokrat v malce bolj umirjenih tonih. Nosi pa dve zgodbi, eno pisano črno-rumeno-zeleno, ki morda malce bolj spominja na jesenski kolaž in pa drugo ptičjo zgodbico..
Ob tej priliki bi si zahvalila vsem ki pokukate na moj blog in vsem ki mi pustite kakšen komentar. Vsakega posebej se razveselim in mi je vzpodbuda in hrana za nadaljne ustvarjanje. Tudi jaz ves čas kukam v vaše bloge in vaše kreacije. Morda ne pokomentiram tolikokrat kot bi želela ampak res me veseli da sem del te naše "ustvarjalne" zgodbe.




3 komentarji:

  1. Luštna pisana večnamembnica :) Hmm.. umirjena??? japajade :))))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti verjamem, da je težko ujeti novi ritem in res nam te službe jemljejo toliko časa, da je groza :( Koliko lepih stvari bi lahko ustvarile, če nam to ne bi bilo potrebno. Ampak je kakor je in čas res mine kot bi pihnil. Ti tvoji večnamembnici sta zelo zelo lušni in želim ti, da bi ujela svoj ritem in še veliko lepega ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja prekrasno si napravila torbicu, svaka čast!!!
    Ti si pravi multitalent!:)
    Pusee

    OdgovoriIzbriši