5. jun. 2010

ART MARKET

Današnji dan je bil kot naročen za sprehod po središču mesta in seveda obisk ART MARKETA. Prejšnji vikend za štantke na ti. bregu sploh nisem vedela, zato smo se obrnili pri Ladjici tam kjer se začne gradbišče in odšli v prepričanju, da je letos ART MARKET samo cca 10 štantkov na čevljarskem mostu. Med tednom sem se seveda malo pozanimala in izvedela da so ostali štantki takoj za gradbiščem... in res danes smo bili tam in prav luštna promenadica je na bregu. Štantki so postavljeni "udobno", da  si firbček kot sem jaz lahko vse ogleda brez, da bi me z vseh strani pohojali in rukali in všeč mi je da je prav vsaka stojnica svoja zgodba. In ob tej priliki vse pohvale umetnicam, tako za izdelke kot za postavitve. In brez zamere ker sem vas malce fotkala... Ampak, drugače ne bi mogla narediti tele reportažice. Naj vam malce "market" utripa pričarajo fotografije.
























In ker seveda težko samo gledam sem nekaj malenkosti prinesla tudi domov.... tole pa je moj ulov. Šatuljico sem dobila v dar od Petre (a ni svetovna?!), pri ostali izbiri pa mi je pomagala moja Tija


9 komentarjev:

  1. Hvala za foto utrinek, se mi zdi, kot bi bila tam.
    Meni je promenada tam na Bregu prav simpatična. Upam le, da čimprej pospravijo tiste ograje in bodo zdaj skriti del Art markta opazili vsi.
    Lep ulov. Zelo podobna drobižnica krasi tudi mojo torbico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasni radovi, uživala sam!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. joooooooj .. komu čakam sobot, da bom šla spet .. tokrat z gotovino, ki sem jo prejšnjo soboto namenoma pustila doma
    tnx .. utrinki so čudoviti

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz ne vem kje živim, ampak za ta art market pa res nisem vedela :)
    Mislim, da bi se splačalo it malo pokukat.

    Tvoj ulov je pa tudi zelo zelo lep. Oba obeska sta prečudovita, prav tako tudi torbica... šatuljica pa sploh zmaga!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita reportaža in dober ulov :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. nadam se da je i prodaja bila tako dobra .....i da je pao koji novčić u džep)))....pusa...

    OdgovoriIzbriši
  7. Res super, da si tole poslikala. Prva barvna paša za oči. Včasih mi je res kar žal, da nisem kje bližje doma, da bi prišla past oči. Dobro zbirko si prinesla domov. Petrina šatulja pa je itak zakon.

    OdgovoriIzbriši