17. maj 2011

Vse vleče na roza, Cilj je dosežen in Obdarujem!

Še ena punčka praznuje rojstni dan. Tole peresnico bova s Tijo napolnili. Prav uživala sem, ko sem sestavljala te pisane končke blaga.


In ker me je moj "Samsung- na- dotik -gsm" tako jezil sem si omislila takšnega čisto "starinskega" na tipke. In ker je telefoniranje zopet postalo užitek, sem mu naredila oblekico.


 
Ja res mi vse malce na roza vleče☺

Moj osebni projekt o katerem si nisem upala pred zaključkom nič povedati pa je bil 14-dnevni zdravilni post. To pomeni, da sem se odločila za generalno čiščenje tudi v svojem telesu in sem 14 dni vztrajala in živela samo ob vodi in sadnih sokovih. Preživela sem brez težav, brez glavobolov, nabrala sem si veliko energije in izgubila nekaj odvečnih maščob. Čas pa bo pokazal ali sem generalno popravila tudi ostale zadeve. 
Seveda me najtežji del čaka sedaj, ko stopam na novo pot navad bolj zdravega, predvsem pa rednega prehranjevanja. Hvala vsem, ki ste me vzpodbujale, kljub temu da niste vedele kaj točno počnem. O teh stvareh je danes pač govoriti kar malo tvegano - kar hitro te ima okolica za čudaka.

Še NEKAJ POSEBNEGA ZA VAS
Na šivalnem stroju prebodena z iglo me čaka, da jo dokončam še ena oblekica za GSM. Ko jo dokončam bom z njo obdarila eno izmed vas, ki boste pod to objavo pustile komentar. Vem da je malce hecno se potegovati za nekaj za kar ne veš kako bo izpadlo, ampak trenutno sem tako zadovoljna z uresničitvijo tega mojega cilja da ne vidim ovire. Je pa zato bolj skrivnostno - hihi. Ena od vas si zasluži  "mavrično" darilce.

Žrebala bom v nedeljo 22.05.2011 takoj po žuru, kjer bomo razrezali in pojedli tortico na kateri bo 2 svečki upihnila moja Alja! 

Zelo lepo se imejte in ustvarjalen teden vam želim. Sonček bo, torej bo tudi dodatna energija!

29 komentarjev:

  1. Danes bom orng poštena in tudi malo daljša ... pribita bom visela na križu od prvega do zadnjega kometarja pod tole tvojo objavo ... ;o) ... kar sram me je povedat, ampak še vedno sem ti nekaj dolžna (pa še ene dvema) .. in to že zeloooooooooooooo dolgo ... vsakič me je sram se oglasit in napisat komentar na tvojem blogu, ampak tokrat ne gre drugače ... ;o) ... tudi jaz mam točno tak starinski model le, da je v nežno zlati barvi ...;o) ... in tudi moja polsestra praznuje 22.05. ... kolk enih naključij ane? ... pridna bodi in prav lep pozdrav tebi in tvojim princeskam ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Glede na ostale izdelke sploh ne dvomim da bo GSM oblekica čudovita. Zato se tudi jaz postavljam v vrsto :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Za tako krasno darilce se pa splača malo zgrebst. So mi tvoje umetnije tako všeč, da me včasih kar zagrabi, da bi še sama malo šivala, ampak ta čas pri meni še ni napočil. Mogoče nekoč bo ;)))))))). Lepo praznujte in vse najboljše tvoji sončici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem enkrat poskusila takšen post in me je kar sram povedati, da sem obupala po enem dnevu. Saj ni važno, kako te gleda okolica, če se ti počutiš v redu, se požvižgaj na ostale. Želim ti, da se ti zpolni želja po zdravem in rednem prehranjevanju, saj je v današnjem času to kar težko tudi realizirati. Korak za korakom in ti bo sigurno uspelo.

    pinki barve ni nikoli preveč, sploh če je še v kombinaciji z zeleno in modro. Love it!

    Moj Iphonček pa tudi ne bi imel nič proti novi modni polmladanski/poletni oblekici, saj je s svojo belo barvo že dobro zaostal v zimski kolekciji. :) :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja moram totalno iskreno da ti kazem da ne vidoh divniji blog za svo moje blogovanje za ove 2 god!Radovi su ti toliko lepi da se uvek iznova vracam i gledam,gledam... ne mogu da verujem kakve lepote :) iako ne ostavljam komentare cesto,pratim te :) veliki pozdrav draga Andreja!

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisem vedela za post, ampak rečem lahko samo vse čestitke, jaz še en dan ne zdržim. Sem pa brala, da je ravno prvih nekaj dni najtežje, nato je vse lažje.

    Uživaj in ustvarjaj še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ful sem cesela zate, da ti je uspel post. Meni ste vzor vsi, ki se tega postopite, vztrajate in zmagate. Res, bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super si, ker ti je tole uspelo, kajti tole ni kar tako - 14 dni :-)) Bravo!!!
    Sešite mojstrovine so pa itak krasne :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke za tvojo osebno zmago!!! POstavljam se v vrsto za GSM oblekico, pa lepo praznujte!

    OdgovoriIzbriši
  10. 14 dni ob vodi in sokovih? bravo punca, kapo dol. Zdaj pa le tako naprej!!
    Torbica za GSM? Krasna je. Ta, ki visi z drevesa in prepričana sem, da je tista, ki je še pod iglo ravno tako čudovita. Bi jo imela? Seveda! Ker imam tudi sama nov GSM, pa ker je kovačeva kobila vedno bosa, je žal le-ta še vedno popolnoma gol ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. čestitam, da si zdržala, se ponižno tudi jaz postavljam v vrsto za oblekco, kdo je ne bi imel rad.. lepo ustvarjaj, lepo praznujte, dve svečki nista kar tako.. lep topel pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  12. ČESTITKE! To pa ni kar tako. Moja sestra se je tega posta držala 2 meseca. Najprej smo jo imeli vsi za malo trčeno, ko pa smo videli rezultat že po 14 dnevih, smo ostali brez besed. Čestitke za voljo in vztajnost, sem prepričana, da je bilo res vredno. Glede torbice pa kot si napisala pri meni - tvoji izdelki so mi takooo simpatični in ravno za svojega BlackBerry-ja bi nujno potrebovala oblekco ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Bravo!
    Jaz sem se včasih postila tud po mesec. Zdaj mi pa na misel ne pride da bi kaj takega spet poizkusila. PA mi takrat sploh ni bilo težko. Zdaj pa pomoje raj maraton odtečem:)))

    OdgovoriIzbriši
  14. Nisem vedela, za kaj se je šlo in sem sedaj toliko bolj vesela, da ti je uspel zadani osebni projekt. Ni mala stvar in lahko si ponosna nase. Ne samo zato, ker ti je post uspel, temveč zato, ker si naredila nekaj zase, ker veš, da ti koristi ...
    Pinki objavi sta čudoviti in verjamem, da bo tudi to, kar bo prejela ena od nas. Mogoče bom le jaz, ker imam en dan prej rojstni dan :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Čestitke za post, že sama odločitev je težka, da ne govorim o vztrajnosti, res, super, da si se tako odločila in še boljše, da si zdaj polna energije. Drugače pa in puščica in gsm torbica sta prava cukrčka. Kar se pa tiče darila presenečenja, ne dvomim, da bo fenomenalno;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Bravo, da ti je uspelo. Tudi meni ne bi škodilo.
    A torbička za GSM je za Samsung-na-dotik? Jaz sem namreč s svojim kar zadovoljna ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. Bravo in še enkrat bravo! To ni mačji kašelj in zato palec gor. Želim ti, da bi še naprej vztrajala v svojem planu in pri bolj rednem prehranjevanju. Verjamem da ti je in ti bo telo hvaležno. Za oblekico pa se itak prijavljam :))))

    OdgovoriIzbriši
  18. Neverjetna si! To res ni kar tako. Lansko leto sem poskusila bolj milo varianto in sem 14 dni jedla samo sadje in pila vodo in zeliščne čaje in ni bilo lahko. Najtežje se je bilo odpovedati kavi. Je kar borba s samim sabo, sploh prve dni.
    Čestitam! Za oblekico se pa prijavljam, res so tvoji izdelki nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  19. Obožavam tvoje radove!
    I ja sam ponosna vlasnica tvoje dvije slične toaletne torbice i prezadovoljna sam s njima:)

    Kiss iz Rijeke:)

    OdgovoriIzbriši
  20. Ne, ne morem se upreti. Že stojim v vrsti. Prekrasni so tvoji izdelki in sploh ne dvomim, da bo takšen tudi ta, ki nastaja.

    OdgovoriIzbriši
  21. Najprej čestitke...super za uspeh, vem da ni enostavno. Čestitke tudi mali princeski.Tvoji barviti izdelki so zmeraj paša za oči, zato stiskam pesti, da bom srečna dobitnica :-)

    OdgovoriIzbriši
  22. wow prvo čestitam za tvoj podvig!! 14 dni posta!!! moj poklon.
    in čestitke ob novi pridobitvi. roza C3 :)
    in ker imam sama ravno takega rozija in mi je tvoja torbička zanj strašno všeč, bom stiskala pestke, da bi pa mogoče imela mal sreče pri žrebu in mojga rozija končno ne bi več zeblo :))

    OdgovoriIzbriši
  23. Čestitke za postni podvig. Kaj takega bi tudi meni prišlo prav, samo ne vem če bi vzdržala.
    Torbica za gsm je čudovita, moje barve in tudi vzorček je super. Se postavim v vrsto.

    OdgovoriIzbriši
  24. Čestitam in kapo dol:)! Tudi menine bi škodovalo, da si malo prečistim telo...samo ko pa tako rada jem... saj veš, ko rabim energijo, da se malo potolažim, ko mi je dolgčas,...:-)Vsekakor pa se tudi jaz postavljam v vrsto za etui:)

    OdgovoriIzbriši
  25. Tebe res spremlja mavrica vsepovsod! Tako v izdelkih, kot tudi sicer. Občutek imam, da si ena zelo topla in prijetna oseba.
    Čestittam tudi za teh 14 dni. Madonca - jaz bi tudi to enkrat, ampak se bojim, no. Vseeno pa sem se zmigala in vsako jutro za zajtrk pijem napitek iz sadja in domače sirotke. Po novem zraven dodajam še liste sveže koprive.
    In ja, postavljam se v vrsto za ta prelep etui tudi jaz! Moj M mi ves čas pravi, da naj si že kupim nek žakeljček za svoj telefon, da ne bo ves spraskan. Pa mi tisti niso všeč. Tale je pa njam!

    OdgovoriIzbriši
  26. Komaj čakam. Na lotu ni bilo sreče, pa naj bo vsaj pri tebi. Sicer pa - tvoje barvite kreacije so mi taaaakooooo zelo všeč. Si moram enkrat kakšno privoščiti. In čestitke, da si tako dolgo vzdržala na postu!

    OdgovoriIzbriši
  27. No, pa da vidimo, če se bo meni nasmehnila sreča. :-)

    No, šalo na stran. Tvoj blog si res velikokrat pogledam in sem navdušena nad tvojimi izdelki. Le tako naprej!

    OdgovoriIzbriši
  28. Čestitam za štirinajst - dnevni post. Verjamem, da se sedaj super počutiš. Tvoje mavrične objave prav z veseljem spremljam. Želim ti še veliko zanimivih izdelkov.Prav luštno bi bilo imeti kak tvoj izdelek.
    Barbara

    OdgovoriIzbriši
  29. No, postavljanje v vrsto sem itak zamudila, je pa čestitanje za 14-dnevni post toliko bolj iz srca. Bravo za moč, vztrajnost, skrb za lastno telo in pogum. Vesela sem zate, da ti je uspelo izpeljati kar zahteven osebni cilj.
    Oh, tudi meni ne bi škodilo malo prečiščevanja tako znotraj kot zunaj...

    OdgovoriIzbriši