6. feb. 2013

Ustvarjanje na več načinov

Sem rekla samo, da se malce javim in povem da sem še... Starejša za eno leto, še vedno brez časa, še vedno polna idej, še vedno radovedna kaj ustvarjate in še vedno optimistična, da tudi jaz bom velikooo še ustvarila. 

Naj povzamem na kratko. 

Ustvarjala sem sladko

Malce ptičkasto
Toaletkasto




Zašila nekaj mehkih povšterčkov po kroju moje Tije
 

Na delavnicah smo bile že malce pustne

Kmalu povem še več..

Lepo bodite!

14 komentarjev:

  1. O, kako lep blog! Krasne stvari si ustvarila! Naj tvoja mavrica še naprej tako sveti...pridem še pokukat k tebi :)
    LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Najprej še čestitke, saj še velja, kajne? Vidim, da je bilo pri vas spet mavrično ustvarjalno. Fajn je priti na blogovski obisk k tebi. Je vedno tako pisano.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito; pisano mavrično...tvoje!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tijine sovice so mega! in prav tako so mi všeč ostali izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Če si starejša za eno leto, potem si praznovala - vse najboljše!!!
    Pisano je danes pri tebi in vsega po malem :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudoviti izdelki. Pa iz vsega srca čestitam za tvoj praznik.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vedno mi je v užitek pogledati tvoje pisane objave! Napolnijo me!

    Pa vse najboljše! Naj bo to leto naj naj...

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si ustvarjala in vse najbojše! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. VSE najboljše!!! Sladko vedrce je pa špica!

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj, Andreja, zamujam 100/h. Na ves glas ti kličem: Vse najboljše! In ti želi, da se ti uresniči čim več tvojih sanj!!!
    Nore ideje, krasni izdelki!!!

    OdgovoriIzbriši