17. jan. 2014

Grelčki za vrat in novi izzivi

Kar zgrozila sem se, ko sem videla koliko časa je minilo od moje zadnje objave .. ampak Mavrična ustvarjalnica še vedno živi.. in ko že omenjam življenje lahko rečem, da živemu človeku se res lahko vse zgodi. Moje življenje se je v zadnjih dveh mesecih močno razburkalo in se obrnilo na glavo. Po dvajsetih letih sem ostala brez zaposlitve. Bilo je neprijetno ampak se ne dam. Še vedno pravim, da je v vsaki stvari nekaj dobrega in verjamem, da mi bo ta sprememba prinesla mnogo novosti in tudi dobrih stvari. Prva dobra stvar je bila ta, da nisem obležala ampak sem šla takoj v akcijo in si uredila delavnico. In dobra stvar pri tej zadevi je.. imam novo delavnico in sem presrečna ker vem da nisem sama in da imam okoli prave prijatelje, ki so mi nudili pomoč in mi ves čas stojijo ob strani. Dobra stvar je tudi ta, da sta me moji punčki končno lahko okupirali in smo skupaj preživele veliko crkljivih trenutkov. Verjamem da mi bo prihodnost prinesla še veliko novih obrazov in izzivov ampak moja mavrica je še močna in polna energije.

Niti trenutka pa ni bilo za počivanje. V mesecu novembru sem izvedla največjo delavnico do sedaj. V šoli smo pripravljali novoletni sejem in tudi s starši smo imeli delavnico. Na moje presenečenje je bila številka prijavljenih tako velika (60), da sem kar dober teden porabila za organizacijo in nabavo vseh materialov... ampak se je izplačalo. Ustvarili smo super izdelke in kar je najpomembneje smo se imeli čudovito.

V decembru sem se udeležila kar nekaj sejmov: Pasaža Maximarket, Staneče plac, LUFT, Pogačarjev trg.. Najbolj obiskan in zelo dobro organiziran kljub dežju je bil LUFT.. pa še tako čarobno lučkasto je bilo.  Povsod pa je dobra družba, tako da mi ni nič žal.

V šivanju pa sem se sedaj čisto vrgla v unikatna oblačilca za male princeske in krila za velike princeske.. Veliko stvari mi je na žalost ušlo preden se je srečalo s fotoaparatom, nekaj pa vseeno lahko pokažem.

Tip jersey krila

Tip jeans/jersey krilc za deklice

 


Seveda je vmes nastalo eno malo morje mini in maxi torbic in torbičk in pa nova obsedenost, ki jo imam "grelčki za vrat"..☺



Toliko za enkrat o zelooo dolgem času...Ko mi beseda zopet steče pa pokažem še kaj več..

Lepo bodite, radi se imejte  in veselo ustvarjanje vam želim!

ps
pa kakšen pozitiven rek bi mi tudi prav prišel☺
Andreja

11 komentarjev:

  1. Draga Andreja, morda bi ti res prišel prav kak pozitivern rek, ampak meni ta hip ne pade na pamet nič drugega kot to, da najboljše itak šele prihaja in ti v sebi nosiš toliko darov, da ne dvomim, da boš iz tega zosa izšla precej bolj zadovoljna, kot si bila, preden si padla vanj. Danes nihče ne ve, kako bo s službo, vsak dan smo lahko na tvojem mestu. Prepričana sem, da boš zaslužila za položnice, saj so tvoji izdelki prečudoviti. Ostani v barvah! :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja, všeč mi je tvoj pozitiven pogled na vso situacijo in reakcijo na izgubo službe. Tudi sama verjamem, da je v vsaki stvari nekaj dobrega in nam prinaša nov pogled ... In ja, v takšnih trenutkih vidiš, da imaš ob sebi ljudi, ki stojijo ob strani, pomagajo ... Želim ti vse dobro in veliko navdihov za tvoje mavrične kolekcije! Krasne so!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo te je spet brati in mislim,da je tale tvoj post tako lepo pozitiven, da še nam da malo zagona. Tudi jaz ti želim vse dobro in le tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja, tudi meni je vsec, da si takoj vzela stvari v svoje roke in si rekla, grem naprej. Res je, to je zate velika nova priloznost in s tvojimi cudoviti spretnimi prsti verjamem, da ti lahko uspe tudi tako. Oblacila za mala dekleta so cudovita in tvoje torbice tudi in tukaj vidim zate cudovito priloznost. Drzim pesti, da se ti kar najbolje izzide.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vsaka slaba stvar je za nekaj dobrega. Mi je pa všeč, da si tako zelo optimistična (taki tudi uspejo). Lahko bi samo sedela, jamrala in čakala, da ti kdo kaj prinese. Take ljudi sovražim. Spopadaš se z ne tako prijetno nalogo, vendar ob družini in glede na tvojo sposobnost in ustvarjalnost se nimaš kaj bati za prihodnost. Vse niti držiš v svoji roki. Izdelki so čudoviti in ne bodo dolgo pri hiši. Srečno in tudi jaz držim pesti , da se vse dobro izteče. čao (pa večkrat pridi s kakšno idejo med nas - tudi to je dobro za dušo)

    OdgovoriIzbriši
  6. S takim pogledom na svet, kot ga imaš, ti ne more spodleteti. Pozitivna energija in optimizem naredita svoje. Ustvarila si čudovite stvari in se imela v teh prazničnih dneh tako, kot si si želela. V spodbudo tvojemu optimizmu pa tale misel:
    "Vedno upamo, da pozna odgovor nekdo drug. Da bo nekje drugje boljše, da se bo drugič vse dobro izteklo. Toda to je to. Nihče ne pozna odgovora. Nikjer drugje ne bo boljše in vse se je že zgodilo. V središči bitja poznaš odgovor; veš kdo si in veš, kaj si želiš."

    OdgovoriIzbriši
  7. A veš, da sem bila prepričana, da si se sama odločila za novo pot....Pa je v bistvu posledica, ki ti zagotovo prinese nove poglede, izzive, priložnosti. Danes so časi res tako nepredvidljivi. A verjamem, da pljueš s tokom in da uspeš. Tvoja energija, punce, barve.... naj ti vse lepe stvari dajo vsak dan nov zagon in te vodijo sanjam naproti!!!!!!
    Izdelki so kot vedno unikatni, čudoviti in vabljivi!
    Andreja, vse dobro!

    OdgovoriIzbriši
  8. Včasih najbolj grde stvari prinesejo najlepše spremembe v življenju. Vem pa, kako ti je. Sama sem podobno stvar doživela pred zdaj že skoraj dvanajstimi leti. Pa se življenje obrne in prinese nove rešitve. In verjamem, da si ti taka pozitivna oseba, da je bila izguba službe, samo vzgib, da nadaljuješ svojo pot drugje - tam, kjer te življenje v trenutkih, ki prihajajo potrebuje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Andreja, tako rada znova in znova pokukam k tebi in resnično verjamem, da ob vsej tvoji pozitivni energiji, talentu gotovo si na pravi poti. Morda so se vrata morala zapeti, da se lahko odprejo nova. Vso srečo ti želim, ter prave ideje in prave ljudi na tej novi poti.

    OdgovoriIzbriši
  10. Za dežjem vedno posije sonce in pride mavrica. Pri tebi je že, zato vem, da ti bo uspelo prav vse, česar se boš lotila. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Po dvajsetih letih je pa res presenečenje, sploh pa v šoli. A mi ustvarjalci smo vse, predvsem pa znajdljivi, zato se sploh ne čudim, da si se zasukala naokrog in se lotila dela. Kot, da bi si spremembe potihem želela. :) Vse bo še dobro.

    OdgovoriIzbriši